معرفی برند Aje

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند Aje
معرفی برند Aje

Aje که در سال 2008 توسط بهترین دوستان و طراحان با استعداد ، ادوینا رابینسون و آدریان نوریس تأسیس شد ، ایجاد شد. تا سبک شهری و ساحلی را در کنار هم قرار دهد. ادوینا و آدریان با درنظر گرفتن عناصر خام هر دو ، قطعات معتبر و خلاقانه را با استفاده از ساخت دستباف و دستباف ، تزئینات دست دوز و چاپهای نقاشی شده با دست طراحی می کنند.

این برچسب که از Noosa سرچشمه می گیرد ، اکنون سیدنی را خانه می نامد ، اما بوتیک های لوکس در سراسر استرالیا دارد ، از جمله مشارکت انحصاری با فروشگاه بزرگ Myer. Aje که به آینده می رود ، با باز کردن نام تجاری خود در بازار جهانی ، به علایق بین المللی گسترده پاسخ می دهد و در حال حاضر به طور عمده در فروشگاه های درجه یک خرده فروشی فعالیت می کند.””

تاریخچه

Aje در سال 2007 توسط دوستان مادام العمر ادوینا رابینسون و آدریان نوریس تأسیس شد . Aje نیز همانند برند تام فورد یک برچسب زنانه است . که با یک موزه مطمئن ، قوی و ماجراجویانه طراحی شده است.

در سال 2012 این برچسب اولین بار در هفته مد مرسدس بنز استرالیا به نمایش درآمد . و از آن به بعد سیزده بوتیک مجلل مجزا در استرالیا از جمله Paddington سیدنی و خیابان Chapel ملبورن و همچنین یک پلت فرم فروش آنلاین پر رونق افتتاح شد.

با طرفداران زیادی که شامل مدونا ، کیت ماس ​​، جسیکا هارت و فیبی تونکین می شوند . بدون ذکر یک طرفدار معروف در خانه ، و شهرت پارچه های طبیعی با کیفیت با پیچ و تاب لوکس ، این دو طراحی خود را به عنوان طعم سازان واقعی معرفی کرده اند. همچنان که این برچسب در سطح بین المللی رشد می کند . مرزها را محدود کرده و قلمرو جدیدی را کاوش می کند: اخیراً از خانواده دیوید جونز استقبال شد . زیرا مجموعه خیرخواهانه آنها در فصل بهار/تابستان 17/18 در 27 فروشگاه در سراسر کشور از سال 2017 ، و همچنین انتشار “The Aje Report” – یک مجله ماهانه که برای الهام بخشیدن به زن Aje طراحی شده است.

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند جورجیو ارمانی Armani

پیشرفت برند Aje

لوگو برند Aje
لوگو برند Aje

در سال 2019 ، طراحان ادوینا فارست و آدریان نوریس وارد دهه دوم مارک مد Aje شدند . که به دلیل زیبایی خام ، زنانگی سخت و خنک بودن بی نظیر آن مشهور است. در آن زمان آنها به 15 بوتیک در استرالیا و یک تجارت الکترونیکی پررونق رسیدند . که در بیش از 200 کشور جهان به مشتریان خدمات رسانی می کردند. هدف آنها ایجاد قطعات ساده و زیبا در پارچه های طبیعی زیبا با تزئیناتی بود. که می تواند شکاف شهری/ساحلی را بر هم بزند. اما با افزایش تعداد طرفداران آنها ، آنها متوجه شدند که در حال استفاده از چیزی عمیق تر هستند.

آنها با شهرت در طراحی های با کیفیت و زیبا ، تعداد زیادی از پیروان مشهور را به دست آورده اند . افرادی مانند مدونا ، کیت ماس ​​، جسیکا هارت و فیبی تونکین ، با طرفداران اختصاص داده شده . در خانه در استرالیا و افزایش سطح بین المللی ، بدیهی است که Aje با سرعت سریع در حال گسترش است.

نوریس می گوید: همانطور که رشد می کنیم ، هدف ما این است که به مشتریان خود خدمات یکپارچه ، در هر کجا که هستند . ادامه دهیم و ما دائما در حال بررسی مجدد استراتژی تامین مالی خود هستیم تا بتوانیم از این راه پیروی کنیم.

یک آینده روشن

فارست توضیح می دهد: “ما از پارچه ها و مواد بسیار باکیفیت برای تولید مجموعه های خود استفاده می کنیم . این بخشی از چیزی است که مردم در مارک ما دوست دارند . اما همچنین هزینه تولید را بالا می برد ، به ویژه هنگام تأمین مقادیر مورد نیاز ما .

نوریس ادامه می دهد ، ما با افزایش تقاضا از 15 فروشگاه و مشتریان تجارت الکترونیک خود ، به فصلی بودن با 45 زمینه مفهومی اختصاصی خود در فروشگاه بزرگ دیوید جونز ، جایی که ما طراح شماره یک استرالیایی هستیم ، دست و پنجه نرم می کنیم. تیملیو با تسهیلات تأمین مالی تجارت به ما کمک کرد . تا شکاف جریان نقدی بین پرداخت به تامین کنندگان و دریافت های مشتریان را از بین ببریم.

اطلاعات بیشتر:  مدل های کت و شلوار تام فورد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید