آیا باید کفش بدنسازی بپوشید؟

4.4/5 - (14 امتیاز)
آیا باید کفش بدنسازی بپوشید؟
آیا باید کفش بدنسازی بپوشید؟

آنچه در باشگاه می پوشید مهم است. لباسی که روی بدن خود می گذارید می تواند توانایی شما را برای داشتن یک تمرین با کیفیت بالا منقبض کند یا افزایش دهد. نوع مناسب تاپ ، تیشرت ، ساق پا، و حتی کفش برای کسانی که در مورد رژیم تناسب اندام خود جدی هستند اهمیت زیادی دارد. وقتی به کفش فکر می کنید، به طور خاص، باید در نظر داشته باشید که در باشگاه روی چه تمرینی تمرکز می کنید. جایی که کفش های کتانی متوسط ​​برای دویدن و تمرینات قلبی عالی هستند، با وزنه برداری سازگار نیستند. کفش‌های بدنسازی کفش مناسبی برای وزنه‌برداری هستند . و در اینجا برخی از مزایای متعدد آن‌ها به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا برای روتین بدنسازی شما مناسب هستند یا خیر.

قدرت در روح

کفش های بدنسازی امکان انتقال مناسب قدرت و مقاومت به کف پا را فراهم می کنند. در طول تمرینات وزنه برداری، پاهای شما بیشترین وزن را تحمل می کنند. بنابراین، یک کفی که به درستی ساپورت می‌شود، شما را قادر می‌سازد . تا وزن بیشتری را به طور مؤثرتری زندگی کنید و به شما کمک می‌کند . تا حمایت مناسب را در سراسر پا و مچ پا حفظ کنید. شما می‌توانید بدون کفش‌های بدنسازی وزنه بردارید. اما اگر روی یک جفت کفش باکیفیت که برای آن هدف خاص طراحی شده است سرمایه‌گذاری کنید. می‌توانید خیلی بیشتر وزنه بردارید و به خودتان فشار بیاورید.

پایان به بلند کردن کف پای صاف

کفش های عمومی پشتیبانی قابل توجهی از پاهای شما در حین دویدن و انجام کارهای ورزشی روزمره ارائه می دهند . اما برای یک تمرین وزنه برداری با کیفیت مناسب نیستند. یک کفش ورزشی معمولی یک پای صاف طراحی شده را حفظ می کند. آنها با یک قوس برجسته در مرکز طراحی شده اند تا به حمایت از کل پا کمک کند، اما طرح کلی صاف باقی می ماند. یک کفش بدنسازی برای زاویه متفاوتی از حمایت طراحی شده است.

به جای اینکه قسمت برجسته کفش در قوس پا قرار گیرد، کفش بدنسازی پاشنه بلندی را حفظ می کند. پاشنه بلند باعث می شود وزنه بردار به درستی برای اسکات پایین تر قرار گیرد و در عین حال تعادل بهینه را حفظ کند. علاوه بر این، طراحی پاشنه برآمده، نیروی رانش بیشتر به سمت بالا را فراهم می کند . زیرا بدنه در موقعیت ایده آلی قرار گرفته است . تا میله را بیشتر به هوا پرتاب کند.

اطلاعات بیشتر:  در شستن شلوار جین به چه نکاتی دقت کنیم؟

از رول مچ پا خودداری کنید

وزنه برداری خطرات خاصی را به همراه دارد و هرکسی که برای مدت زمان طولانی وزنه بلند کرده باشد . احتمالاً این بدبختی را داشته است که با یک یا دو مچ پا غلتانده شده مبارزه کند. این آسیب زمانی ایجاد می شود که پا برای لیفت نامتعادل باشد . و نتواند به درستی وزن بالابر و وزن اضافی ارائه شده توسط میله و وزنه های مربوطه را تحمل کند. بهبودی مچ غلتان می تواند زمان زیادی طول بکشد .و اگر با کفش های سبک کتانی عمومی بلند می شوید . راهی برای جلوگیری از این احتمال وجود ندارد.

کفش های بدنسازی تنها پادزهر برای رول های معمولی مچ پا هستند. در جایی که برخی از وزنه برداران به کفش های کتانی عمومی تکیه می کنند . و برخی دیگر تمایل به عملکرد دارند، همه کفش های وزنه برداری طبیعی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی بسیار مفیدتر هستند. موقعیت پاهای شما در هنگام پوشیدن کفش های بدنسازی و حمایتی که آن ها ایجاد می کنند . به وزنه بردار مشتاق کمک می کند تا از احتمال چرخش مچ پا جلوگیری کند.

یک سرمایه گذاری واقعی

در حالی که تقویت بدن برای برتری ممکن است هدف نهایی باشد، نیازهای خاصی وجود دارد. که باید برای تحقق آن هدف نهایی به دست آورید. به طور کلی کفش ها چیزی هستند که ما خریداری می کنیم و متعاقباً تا زمانی که کاملاً پوشیده شوند استفاده می کنیم. دوندگان مانند بیشتر علاقه مندان به ورزش از کفش های خاصی استفاده می کنند . بنابراین اگر در مورد وزنه برداری جدی هستید، کفش مناسب برای این کار ضروری است.

کفش های وزنه برداری، کفش های کتانی ارزان قیمت روزمره شما نیستند. آنها بین 50 پوند تا 200 پوند نیاز دارند، بنابراین انتخاب خرید یک جفت از این کفش چیزی نیست که همه بتوانند آن را سهل انگاری کنند. سرمایه گذاری اما برای وزنه بردار جدی ارزشش را دارد. کفش‌های بدنسازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سوءاستفاده‌های زیادی را تحمل کنند. دوخت های تقویت شده و توجه به تمام جزئیات این کفش ها آنها را گران تر می کند، اما به کیفیت کلی کفش می افزاید. اکثر بدنسازها هر 10 سال یک جفت را خریداری می کنند . بنابراین سرمایه گذاری به ظاهر گران قیمت به طور قابل توجهی در طول عمر آن پرداخت می شود.

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند کیت اسپید

یک بدنساز برای ورزشی که از آن لذت می برد، تنظیمات لازم را در زندگی خود انجام می دهد. تجهیزات، غذای خاص، و بله، کفش های وزنه برداری باکیفیت تنها بخشی از بسته وزنه برداری است که به دنبال توانایی های عملکرد نهایی است. در جایی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که به یک جفت کفش ورزشی مورد علاقه خود یا کفش های کتانی قدیمی خود بچسبید .

چند تا از بهترین کفش های بدنسازی

چند تا از بهترین کفش های بدنسازی
چند تا از بهترین کفش های بدنسازی

کفش بدنسازی نایک رومالئوس 4

بسیاری از بالابرها موافق هستند که این کفش ها به همان اندازه که می شود رئیس هستند. آنها هم برای استحکام و هم برای ثبات در تمام حرکات طراحی شده اند. اما آنها همچنین سبک وزن هستند، بنابراین شما را سنگین نمی کنند. منتقدان دوست دارند که زیره میانی پشتیبانی زیادی را ارائه می دهد در حالی که پاشنه پهن پاها را حتی زمانی که حرکات انفجاری انجام می دهید صاف نگه می دارد، بنابراین شما تمام قدرت را دارید. تسمه های قابل تنظیم در وسط به این معنی است که شما یک تناسب سفارشی دارید که به شما کمک می کند محکم بمانید. تنها نقطه ضعف واقعی این است که برخی از بالابرها با پاهای پهن می گویند کفش ها کمی بیش از حد نرم هستند.

کفش بدنسازی آدیداس پاورلیفت 4

اسکوات نیاز به حداکثر ثبات دارد و این کفش ها ارائه می دهند. یک ترکیب توری و قلاب و حلقه به علاوه یک کفی گوه ای در اطراف قسمت میانی پا، کف پا و مچ پا را در حالی که آن را پایین می اندازید ثابت نگه می دارد. اکثر نظر دهندگان واقعاً تناسب راحت و حمایتی را بررسی می کنند. و به لطف رویه بوم منعطف، انگشتان پاهای شما دارای فضای تکان دادنی هستند تا امکان حرکت طبیعی را فراهم کند .

نایک متکون 6

این کفش برای بالابرهای سنگین پشتیبانی می کند و در عین حال امکان حرکت و بالشتک زیاد را برای حرکات با ضربه بیشتر فراهم می کند. بنابراین می‌توانید با تمام قدرت در هر نوع تمرین متقابل تمرین کنید. پاشنه پهن و مسطح برای اسکات و خمیدگی عمیق به ثبات می رسد. اما می‌توانید درج‌های قابل جابجایی را زمانی که زمان بورپی یا رانش‌ها فرا می‌رسد بیرون بیاورید. و به لطف برخی از آج‌های بسیار بادوام، حتی زمانی که در حال دویدن، پریدن یا بالا رفتن هستید، نمی‌لغزید.

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند آندر آرمور (UNDER ARMOR)

همچنین، حتی زمانی که بقیه شما AF عرق کرده هستید، تنفس می کنند. به طور کلی، افرادی که این کفش ها را می پوشند، حداقل می گویند اختصاصی هستند. «این هفتمین جفت من است که خریداری می کنم. یکی از منتقدان می نویسد: کفش های بدنسازی عالی. “بهترین کفش تمرینی که در طول اعصار استفاده کرده ام! چارچوب قابل تنفس و انعطاف پذیری برای حرکت عالی عمل می کند.

Reebok Legacy Lifter II

یک گیره پاشنه پلاستیکی، یک ترکیب توری و بند، و یک پاشنه بلند شده برای افرادی که تحرک کمتری دارند، حداکثر راحتی و ثبات لازم را برای بلند کردن ایمن و سالم فراهم می‌کند. با این حال، هیچ کدام از اینها کفش را سنگین یا درهم نمی‌کند. رویه بدون از بین بردن قابلیت تنفس، بادوام است و جریان هوای زیادی را تضمین می کند تا عرق پا را به حداقل برساند. 🙌 منتقدان می گویند که این کفش ها در صورت محدودیت حرکت مچ پا، یک تغییر مطلق بازی هستند. برخی نیز اگر هنگام چمباتمه زدن به سختی پاشنه پاهایتان را پایین نگه دارید، اینها را توصیه می کنند.

چاک تیلور آل استار

زیره لاستیکی چسبندگی زیادی دارد و پارچه بوم بادوام و قابل تنفس است. به علاوه، آنها فقط ظاهر جالبی دارند. اینها لزوماً کفش‌هایی نیستند که می‌خواهید پس از شروع ورزش المپیک بپوشید. اما اگر تازه وارد دنیای وزنه‌های جدی شده‌اید، اینها گزینه‌ای ارزان و راحت هستند که ثبات بیشتری نسبت به کفش‌های ورزشی استاندارد یا دویدن شما ارائه می‌دهند.

24 دیدگاه دربارهٔ «آیا باید کفش بدنسازی بپوشید؟»

  1. بازتاب: معرفی 5 تا از بهترین انواع مختلف کفش وزنه برداری | اسپرت پوش

  2. بازتاب: کفش مخصوص وزنه برداری باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا اسیب نبینیم؟ | اسپرت پوش

  3. بازتاب: در ورزش بدنسازی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟ - اسپورت پوش

  4. بازتاب: نکاتی که هنگام خرید شلوار ورزشی مردانه باید در نظر داشته باشید - اسپورت پوش

  5. بازتاب: 5 نکته ای که هنگام خرید لباس بدنسازی باید در نظر داشته باشید - اسپورت پوش

  6. بازتاب: 10 نکته بدنسازی برای مبتدیان - اسپورت پوش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید