
7 نوع مرد شیک پوش – شما کدام یک هستید؟ یک مرد شیک پوش بودن بیشتر از لباسی است که می پوشید. این یک نگرش، یک شخصیت است. این بیان بیرونی آن چیزی است که شما هستید. 7 نوع مرد شیک پوش وجود دارد و اگر ندانید که هستید، می توانید اعتماد به نفس خود را از بین ببرید. اگر اهل معاشرت و شیک پوشی هستید اما محافظه کارانه لباس می پوشید، می توانید احساس خفگی و پنهان بودن کنید. اگر محافظهکار و کلاسیک هستید اما لباسهای پر زرق و برق میپوشید، پس میتوانید احساس زرنگی و غیرحرفهای بودن کنید. در این مقاله، 7 نوع مختلف از مردان شیک را معرفی می کنم. هر کدام از این نوع مردان خوش استایل رابطه متفاوتی با استایل دارند. شما کدام یک هستید.
مرد شیک جت ستر

این مرد شیک پوش عملکرد، مد و راحتی را در یک بسته می خواهد. بنابراین جتستتر حاضر است برای لباسهایش مقداری بیشتر بپردازد. او لباسی می خواهد که قرار است اجرا کند. مثلا وقتی کاپشن میخرد کاپشن 100% پشمی میخرد. او خاصیت عایق و دوام پشم را میخواهد، و چیزی میخواهد که وقتی از هواپیما پیاده میشود، عالی به نظر برسد و پردهای عالی داشته باشد. از آنجایی که او به مکانهای مختلف سفر میکند و با افراد جدید زیادی ملاقات میکند، میداند که مردم قضاوت فوری میکنند، بنابراین لباس تند میپوشد. او متوجه می شود که لباس پیامی می فرستد. او حاضر است برای به دست آوردن مد + عملکرد + راحتی، حق بیمه بپردازد.
شیک پوش

دندی مردی است که جرات دارد برای خودش لباس بپوشد. این مرد شیک پوش به لباس اهمیت می دهد. او به تمام مهارتهایی که در آن وجود دارد اهمیت میدهد – او میخواهد بداند کدام صنعتگر کفشها یا بوتونههایش را درست کرده است، و حاضر است برای این توجه به جزئیات هزینهای بپردازد. از بین انواع مردان شیک، این مردی است که می تواند به سؤالات مربوط به لباس ها یا گرایش های مختلف پاسخ دهد.
مرد شیک راک استار

این مرد فوق العاده مطمئن است، او غیر متعارف است و از توجه نمی ترسد. بسیاری از ما شورشی ایدهآل را مردی با کت چرمی، پیراهن سفید، شلوار جین آبی و چکمه تصور میکنیم – اما این تنها یک دیدگاه است. من فکر می کنم هر مردی که از لباس پوشیدن نمی ترسد تا از هم جدا شود، که می داند کیست و اینطور لباس می پوشد، یک یاغی است. اگر می خواهید یک ستاره راک واقعی باشید، پس باید اعتماد به نفس داشته باشید.
مرد شیک به سبک کلاسیک

لباس در کمد لباس این مرد تماماً در مورد بی انتها بودن است. این در مورد کیفیت است. این در مورد قطعات اثبات شده ای است که قرار نیست از مد خارج شوند. وقتی مردی لباسهای کلاسیک میپوشد، میداند که ده سال بعد میتواند به عکسی از خودش نگاه کند و همچنان عالی به نظر میرسد. به همین دلیل، او می داند که می تواند روی قطعات با کیفیت سرمایه گذاری کند. او حاضر است صدها دلار برای خرید یک جفت کفش، هزاران دلار برای یک کت و شلوار خرج کند، زیرا قرار است تا حد زیادی از آن استفاده کند. این مرد شیک، یک کمد لباس یکپارچهسازی با سیستمعامل نیست که از سبک های قدیمی مثلاً دهه 1950 استفاده کند. این خیلی متفاوت است. من چیزی در برابر مردان قدیمی ندارم – اما کمدهای کلاسیک می خواهند لباس هایی بپوشند که هرگز از مد نمی افتند.
مد لباس
این مرد همه چیز در مورد اتخاذ روندها و رفتن با برند مناسب در زمان مناسب است. او به تمام مجلات مد می رود. وی باند فرودگاه ها را دنبال می کند. او می داند چه چیزی در این فصل داغ خواهد بود. و او می داند که دارد ریسک می کند. لباسهایی که یک مد لباس میخرد ممکن است در عرض یک سال از مد افتاده باشند. اما او حاضر است ریسک کند تا اولین کسی باشد که با پوشیدن آن متمایز می شود. او می خواهد در لبه خونریزی مد باشد.
مرد استایل خیابانی

این مرد که به طرز شگفت انگیزی شبیه به مد لباس است، بسیار به برندها علاقه دارد، اما لزوماً روندها را دنبال نمی کند. او به دنبال این است که مد را با ایجاد روندها رهبری کند و سیگنال های موفقیت را با تصویر خود ارسال کند. او مخاطب می خواهد و متوجه می شود که خیابان باند فرودگاه امروزی است. مرد استایل خیابانی فردی ریسک پذیر است که پاکت نامه را فشار می دهد و با رنگ و استایل غیررسمی جسورانه رفتار می کند. او در زمان واقعی با کنار هم قرار دادن قطعات مختلف آزمایش می کند تا سبک خود را بسازد و ببیند مخاطبش چگونه واکنش نشان می دهد.
مرد متحدالشکل

در اینجا ما یک کمد استراتژیک داریم که پیام خود را واضح و بسیار حساب شده است. او زمان زیادی را از قبل صرف توسعه یونیفرم خود کرده است، ظاهر خود را طراحی کرده و سپس آن را روی کروز کنترل تنظیم کرده است. یونیفرم لزومی ندارد کت و شلوار یا ژاکت اسپرت باشد. این میتواند لباسهای معمولی باشد، مانند یونیفرم مارک زاکربرگ با تی شرت خاکستری، هودی خاکستری و شلوار جین. مرد یونیفرم وقتی لباسش را می پوشد نمی خواهد فکر کند. او اغلب بسیار با انگیزه است و میخواهد روی چیزهای دیگری تمرکز کند، مانند ایجاد یک تجارت یا رشد یک سازمان غیرانتفاعی. او متوجه می شود که لباسش باید پیامی بفرستد – و وقتی پیامی را که می خواهد ارسال کند، آن را در تکرار بی پایان قرار می دهد.