شش نکته مهم برای جلوگیری از تبلیغات گمراه کننده

Rate this post
جلوگیری از تبلیغات گمراه کننده
جلوگیری از تبلیغات گمراه کننده

سال به سال، تقریباً 70 درصد از شکایاتی که سازمان استانداردهای تبلیغات (ASA) دریافت می‌کند مربوط به تبلیغات گمراه‌کننده است و ثابت می‌کند که این موضوعی است که مصرف‌کنندگان آن را جدی می‌گیرند و همه بازاریابان باید به آن توجه داشته باشند. امروزه بیشتر سایت ها مانند سایت اسپورت پوش تبلیغات می کنند . ولی نباید این تبلیغات فریبنده باشد. در اینجا نکات مهم ما برای جلوگیری از رایج ترین اشتباهات به شما کمک می کند:

شش نکته مهم برای جلوگیری از تبلیغات فریبنده

1. اطلاعات کلیدی را در تبلیغات حذف نکنید

تمام اطلاعات مرتبط، از جمله شرایط مهم یک پیشنهاد، باید در خود آگهی مشخص شود. اینها باید نزدیک، یا به وضوح به ادعای اصلی مرتبط باشند، بیان شوند. شرایط مهم بسته به شرایط متفاوت خواهد بود، و اگر به دنبال جزئیات بیشتر هستید، راهنمایی های بیشتری در مورد بازاریابی تبلیغاتی داریم.

2.مطمئن شوید که قیمت گذاری شما مشخص است

قیمت گذاری باید به محصول تبلیغ شده مربوط باشد و شامل تمام هزینه های غیراختیاری (مانند مالیات بر ارزش افزوده و هزینه رزرو) باشد. ما اخیراً راهنمایی های جدیدی برای ارائه دهندگان بلیط ثانویه تولید کرده ایم و راهنمایی های خود را برای بخش مسافرت به روز کرده ایم، و برای سایر بخش ها نیز دستورالعمل خاصی داریم، اما اصول اصلی در همه بخش ها اعمال می شود. همچنین هزینه های ارسال را نیز فراموش نکنید .

3. در تبلیغات در مورد قابلیت یا عملکرد یک محصول اغراق نکنید

تبلیغات به معنای ارائه یک محصول به بهترین شکل ممکن است، اما بیش از حد ادعا نکنید که ممکن است گمراه شود. اغراق‌های آشکاری که مصرف‌کننده معمولی بعید است به معنای واقعی کلمه آنها را درک کند (و بعید است که گمراه شود) مجاز هستند.

4. اطمینان حاصل کنید که صلاحیت ها واضح هستند

متن واجد شرایط (چاپ کوچک یا پاورقی) می تواند برای شفاف سازی یک ادعا در یک آگهی استفاده شود، اما از آن برای پنهان کردن اطلاعات مهم یا به گونه ای که به طور گمراه کننده با ادعای عنوان متناقض است استفاده نکنید. به عنوان مثال، اغلب متناقض است که ادعا کنید “X٪ تخفیف برای همه چیز!” و سپس این مورد را با “ استثناء اعمال می شود” صلاحیت کنید.

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند کلوئه

5.شواهدی برای اثبات ادعاهای خود داشته باشید

به یاد داشته باشید که قبل از اجرای یک تبلیغ، باید شواهد کافی برای حمایت از همه ادعاهای عینی یا ادعاهایی که قادر به اثبات عینی هستند، با در نظر گرفتن تصوری که مصرف کنندگان از آگهی می گیرند، داشته باشید. سطح شواهد مورد نیاز به نوع ادعای مطرح شده و محصول مورد نظر بستگی دارد. به عنوان مثال، برای برخی از ادعاهای سلامت، زیبایی یا لاغری ممکن است آزمایشات بالینی قوی مورد نیاز باشد .

6. مراقب ادعاهای موجود در نام محصولات باشید

به یاد داشته باشید که تمام محتوای تبلیغاتی، از جمله نام شرکت یا محصول شما می تواند به عنوان ادعاهای احتمالی به حساب بیاید. اگر نام محصول شما حاکی از یک اثر یا مزیت اثبات نشده باشد، این ممکن است مشکل ساز باشد – حتی اگر در یک عکس بسته ظاهر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید