معرفی برند کانالی

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند کانالی
معرفی برند کانالی

کانالی مجموعه های مد مردانه را در سال 1934 ایجاد کرده است. این مارک شناخته شده در سراسر جهان به دلیل کت و شلوارهای لوکس خود از جمله ظریف ترین هنر و تخصص دست ساز ایتالیایی مورد استقبال قرار می گیرد. گشایش بازارهای جدید نقطه آغاز برنامه تغییر نام تجاری با هدف انتقال ویژگی های منحصر به فرد برند کانالی بود.

تاریخچه برند کانالی

تاریخچه برند کانالی
تاریخچه برند کانالی

وقتی از یک تجارت خانوادگی صحبت می کنیم . وارد حوزه خاصی از “تجارت” می شویم که بسیاری از تاریخ ایتالیا را از نظر اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی مشخص کرده است. این یک زمینه کاری خاص است که در آن احساس قوی هویت بین رهبر و اپراتور ایجاد می شود . که ایجاد آن در سایر شرکت ها دشوار است. ترکیبی خاص از احساس خانواده ، تجارت ، ارزشها و ویژگیهای انسانی کارکنان که می تواند نمونه های واقعی برتری را ایجاد کند.

موفقیت شرکتی مانند Canali بر اساس ادغام دو عنصر جدایی ناپذیر است که طی سالها تثبیت و تقویت شده است: فرهنگ کار و احساس تعلق. برای درک بهتر آنچه که امروزه Canali را تبدیل به شرکت کرده است ، باید به اولین قدم هایی که خانواده در دنیای پوشاک مردانه برداشته است بازگردیم.

روزهای اولیه

سنت کارآفرینی کانالی در اوایل دهه 1900 ، دقیقتر در سال 1908 ، زمانی شروع می شود . که جیاکومو کانالی خیاطی خود را در تریوجیو ایجاد می کند. در آن دوره برایانزا به دلیل مجاورت با میلان و سنت نساجی ، نمایانگر یک مرکز توسعه بزرگ است. اما در سال 1934 بود که شرکت Canali در واقع با ورود جیووانی ، تاسیس شد . که به لطف تجربه ای که در Galeazzo Viganò ، صنعت مهم نساجی در آن زمان ، کسب و کار را گسترش داد. کار برادران با موفقیت ادامه می یابد ، تجارت رشد می کند و به حدود 100 کارمند می رسد ، تا شروع جنگ جهانی دوم ، شرایطی که منجر به توقف تولید بسیاری از شرکت های ایتالیایی می شود.

اغاز دوباره

شروع مجدد پس از جنگ ماموریت نسل جدیدی از برادران کانالی است: جوزپه ، جنسیو و اوجنیو. این سه برادر از والدین خود حمایت می کنند. و در نقش های کلیدی تقسیم می شوند: مدیریت تجاری ، مدیریت تولید خلاق و مدیریت.

در ابتدای دهه 50 ، یک مسیر کارآفرینی جدید از راهبردهایی که برادران با استفاده از یک روش کاری اتخاذ می کنند آغاز می شود . که به نظر می رسد بزرگترین نقطه قوت آنها باشد . آغاز می شود: هر سه پیشنهاد توسط هر سه برادر به اشتراک گذاشته شده و مورد بررسی قرار می گیرد . به طوری که هرکس می تواند مهارت های خود را به کار گیرد. و شهود از این شهود ، در اوایل دهه 50 ، این شرکت نیاز به لباسهای کاربردی در بین مردم پس از جنگ را تفسیر می کند . و خود را منحصراً به بارانی اختصاص می دهد. پاسخ به نیازهای مشتریان ، اما پیروی از این شهود کارآفرینانه منجر به تغییر شخصیت و زمینه کسب و کار Canali در پایان دهه بعد می شود.

بین دهه های 60 و 70 ، این سه برادر در تولید خود تجدید نظر می کنند . تا خواسته های بازار را برآورده کنند و روی لباس های بیرونی تمرکز کنند. این انتخاب ، همراه با میل به یک محصول با کیفیت بالا ، که ویژگی های خلق جذاب را حفظ می کند ، یکی از مهمترین نقاط عطف کانالی است. این شرکتی است که می تواند خود را در بازار مد مردان ایتالیا در دهه 70 جا بیندازد و سپس ایالات متحده را در دهه 80 فتح کند. این توسعه ای است که در طول دهه 90 و امروز با افق جدیدی در چین ادامه دارد.

نسل سوم برند کانالی

با ظهور نسل سوم ، Canali تعهد خود را در زمینه تولید پوشاک با کیفیت تقویت می کند . و تصمیم می گیرد در تحقیقات فنی و در آموزش و توسعه همکاران خود سرمایه گذاری کند. این برند از نظر سبک و پیشنهادات خود طی دو دهه آینده تکامل می یابد . و با انتشار زیاد رسانه های اجتماعی و کانال های فروش دیجیتال ، فضای بیشتری را در صحنه مد مردان به دست می آورد. در بیش از 85 سال سابقه خود ، خانواده Canali در شرکت خود تجدید نظر می کند ، انقلابی ایجاد می کند و با آن سازگار می شود . همیشه به ارزش های خود وفادار است و شاهد ظرافت بی پایان مردانه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید