7 نکته مهم در خرید لباس ورزشی

Rate this post
7 نکته مهم در خرید لباس ورزشی
7 نکته مهم در خرید لباس ورزشی

لباس ورزشی و کفش ورزشی که می پوشید تاثیر زیادی در تمرین شما دارد. لباس‌های فعال با کیفیت بالا می‌توانند به شما کمک کنند تا حرکت مؤثرتری داشته باشید. و از ناراحتی و حتی آسیب جلوگیری کنید. و مزایای آن فقط به عملکرد فیزیکی مربوط نمی شود. پوشیدن لباس ورزشی مناسب بازی ذهنی شما را نیز تقویت می کند. پوشیدن لباس‌ها و کفش‌هایی که به شما احساس خوبی می‌دهند می‌تواند تفاوت بین یک تمرین موفق و پرش از باشگاه باشد.

چه محصولاتی برای لباس‌های باشگاهی خود نیاز دارید؟

در اینجا یک لیست مفید از مواردی نوشته ایم که هنگام خرید لباس باشگاه باید به آن توجه کنید.

1. پارچه های پرفورمنس با تنظیم حرارت را انتخاب کنید ناگفته نماند که برای تمرین باید لباس راحتی بپوشید. اما اگر می‌خواهید در باشگاه حاضر شوید تا محدودیت‌های خود را پشت سر بگذارید، باید موادی را انتخاب کنید که برای تمرین طراحی شده‌اند.

لباس‌های نخی می‌توانند راحت باشند . تا زمانی که عرق نکنید. پنبه رطوبت را جذب می کند، بنابراین می تواند سنگین شود و پس از حرکت احساس خیس شدن کند. از سوی دیگر، پارچه های مصنوعی عرق را از بدن شما دور می کنند. این نه تنها باعث می شود احساس خشکی کنید، بلکه ممکن است به شما کمک کند هنگام ورزش در گرما دمای بدن را پایین تر نگه دارید.

برخی از پارچه ها به ویژه برای داشتن یک تمرین خوب مفید هستند. به عنوان مثال، ساختار میکروفیبر منحصر به فرد پارچه Nike Dri-FIT به گونه ای طراحی شده است. که رطوبت را از بدن خارج کرده و آن را در سراسر سطح ماده برای تبخیر سریع پخش می کند. این بدان معناست که با لباس های شما Dri-FIT خنک و خشک خواهید ماند که می تواند شما را یک قدم جلوتر از سایر ورزشکاران قرار دهد. در حالی که ممکن است پنبه برای تمرینات کم شدت مانند یوگا کافی باشد .همیشه باید از مواد پلاستیکی یا لاستیکی که قابل تنفس نیستند اجتناب کنید. آن شلوارهای چرم مصنوعی ممکن است شیک باشند، اما جایی در باشگاه ندارند.

اطلاعات بیشتر:  در خرید کفش ورزشی به چه نکاتی باید توجه کنیم تا به خودمان اسیب نرساند

محدوده حرکت را در نظر بگیرید

میزان حرکتی که از لباس های تمرینی خود نیاز دارید . به فعالیت شما بستگی دارد. فرقی نمی‌کند وزنه‌برداری را انجام دهید . یا پیاده روی می کنید . لباس‌های کشیده‌ای می‌خواهید که با شما حرکت کنند.

به دنبال محصولاتی با کشش چهار طرفه مانند مجموعه Nike Pro باشید. برای اکثر تمرینات دیگر، می‌توانید لباس‌هایی بپوشید که به راحتی گشاد هستند . بدون اینکه مانعی برای شما ایجاد شود. به عنوان مثال، اگر دوچرخه سواری می کنید، مطمئن شوید که لباس شما آنقدر گشاد نیست که در چرخ های شما گیر کند. بسیاری از ورزشکاران همچنین متوجه می شوند که شورت با آستر فشاری می تواند در عین حال که رطوبت را از بین می برد .تا حدی حمایت و پایداری ایجاد کند. شورت های فشرده را می توان در زیر مدل های دیگر که گشاد و راحت هستند، لایه بندی کرد.

مطمئن شوید که لباس ورزشی شما مناسب است

به دست آوردن اندازه مناسب شروع خوبی است . اما باید به مسائل تناسب نیز توجه کنید که ممکن است حواس شما را پرت کند یا باعث ناراحتی شود. با انجام چند حرکت اسکوات در اتاق رختکن یا دویدن روی تردمیل در انتخاب کفش های بالقوه خود، لباس ورزشی خود را امتحان کنید. مراقب موارد زیر باشید: ساق هایی که در حالت چمباتمه کشیده و شفاف می شوند. پارچه مناسب را انتخاب کنید و همیشه تست اسکات را در اتاق رختکن انجام دهید. نوارهای کمری که به سمت پایین می غلتند یا قسمت هایی که پارچه بالا می رود کفش هایی که هنگام دویدن خرج می کنند یا می لغزند . لباس هایی که به جای حرکت با شما می کشند یا ساییده می شوند .

به جیب ها لباس ورزشی توجه کنید

اثرات نبودن جیب
اثرات نبودن جیب

بسیاری از مردم از گوش دادن به موسیقی در باشگاه لذت می برند. اگر این شما هستید، به یک جیب برای گوشی خود به همراه یک جفت هدفون بلوتوثی نیاز دارید. و اگر قصد ندارید یک کیف یا کوله پشتی به باشگاه ببرید، ممکن است جیب هایی برای کلید و کیف پول خود نیز بخواهید. در حالی که شلوارها و شلوارهای جیب دار گاهی گران تر هستند، اما وقتی وارد باشگاه می شوید عملکرد بهتری را برای شما فراهم می کنند.

اطلاعات بیشتر:  کفش مخصوص وزنه برداری باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا اسیب نبینیم؟

لباس برای آب و هوا

اگر در خارج از منزل ورزش می کنید . ممکن است لازم باشد لباس های سبک بپوشید . و لباس هایی بپوشید که برای مقاومت در برابر آب و هوا طراحی شده اند. انتخاب یک لایه پایه ضد رطوبت ایده خوبی است. اما ممکن است لازم باشد . یک لایه پشمی برای گرما و یک ژاکت مقاوم در برابر آب و باد برای محافظت از شما در برابر عوامل ایجاد کنید.

فعالیت شما

به نوع حرکت مورد نیاز برای تمرین و میزان عرق کردن خود فکر کنید. به طور کلی، شما به موارد زیر نیاز دارید:

شورت یا ساق شلواری تانک یا تی شرت جوراب های پرفورمنس لباس زیر ضد رطوبت لایه های فشرده سازی

تمرین متقابل سوتین ورزشی (برای بانوان) یک هودی، پشم گوسفند یا ژاکت برای تمرین در فضای باز با این حال، فعالیت های مختلف به انواع مختلف لباس نیاز دارند.

برای مثال، اگر در سرما دوچرخه‌سواری می‌کنید، یک شلوار خوش فرم می‌خواهید، در حالی که اگر در گرما می‌دوید، یک جفت شورت گشاد بهترین کار را دارد. خانم ها در انتخاب سوتین ورزشی باید به میزان ضربه هم توجه کنند. در حالی که یک تاپ ورزشی بنددار ممکن است برای کلاس پیلاتس کار کند، شما به یک سوتین ورزشی با ضربه بالا نیاز دارید تا از تمرینات HIIT خود نهایت استفاده را ببرید.

لباس ورزشی بپوشید که به بهترین شکل ظاهر شوید

هنگامی که گزینه های خود را به پارچه مناسب و متناسب با تمرین خود محدود کردید، لباس فعالی را انتخاب کنید که با زیبایی شما مطابقت داشته باشد.و به شما کمک کند بهترین احساس را داشته باشید. هنگامی که نگاهی اجمالی به خود در آینه می اندازید، باید یک ورزشکار قوی و توانا را ببینید که آماده مقابله با هر چیزی است.

لباس های ورزشی را که بیشتر به آن علاقه دارید، امتحان کنید. ممکن است در رنگ مشکی کاملاً براق و سریع باشید، یا با رنگ‌ها و چاپ‌ها احساس انرژی کنید. اصول اولیه تمیز ممکن است شما را برای آموزش های بی معنی آماده کند، یا ممکن است بیشتر از ظاهر لوگوهای برجسته و جزئیات تزئین شده الهام بگیرید.

اطلاعات بیشتر:  چگونه رنگ شلوار جین را برای همیشه قفل کنیم

حتی می‌توانید رنگ‌های روی کفش‌هایتان را با Nike by You سفارشی کنید. به یک کفش خنثی یک رنگ خاص اضافه کنید یا با ترکیبی جسورانه از رنگ‌های روشن جلوه کنید. اگر یک جفت کفش ورزشی سفارشی به شما کمک کند احساس قوی‌تر، سریع‌تر و نترس‌تر داشته باشید، ممکن است زودتر از موعد به آن اهداف تناسب اندام برسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید