معرفی برند بیژن

Rate this post

تا اتفاقات اخیر، کمتر کسی می دانست که برند بیژن چیست. این بوتیک انحصاری که به عنوان «گران‌ترین فروشگاه جهان» توصیف می‌شود، در قلب رودئو درایو در بورلی هیلز قرار دارد. این تنها ویترین فروشگاهی است که فقط برای قرار ملاقات حضوری دارد و به رده های بالای جامعه پاسخ می دهد.

وقتی در امتداد رودئو درایو بورلی هیلز رانندگی می کنید، غیرممکن است که عمارت زرد رنگ پرکار را از دست بدهید. خانه بیژن، که نیاز به معرفی کمی دارد، فروشگاه لباس مردانه لوکس کالیفرنیایی است که نیازهای نجومی برخی از قدرتمندترین و مرفه ترین مردان جهان را برآورده می کند. این شامل افرادی مانند جف بزوس، بیل گیتس و ولیعهد سعودی محمد بن سلمان می شود.

برند بیژن که به عنوان مجلل ترین امپراتوری مد در جهان برای مردان شناخته می شود. مکان فعلی خود را به LVMH واگذار می کند . این حرکت بخشی از یک برنامه توسعه کلی برای طراح است که دو مورد را افتتاح کرد. پست های جدید در Waldorf Astoria در بورلی هیلز و هتل Wynn لاس وگاس در پنج سال گذشته. در حال حاضر رئیس امپراتوری نیکلاس بیژن، مدیر عامل شرکت و پسر بنیانگذار فقید آن، بیژن پاکزاد است.

معرفی برند بیژن
معرفی برند بیژن

تاریخچه برند بیژن

این برند توسط بیژن پاکزاد، طراح ایرانی که به آمریکا مهاجرت کرد . و در سال 1973 در لس آنجلس اقامت گزید، تاسیس شد. حرفه او به عنوان طراح مد ابتدا در تهران، ایران با بوتیک پلنگ صورتی آغاز شد و سپس رویای آمریکایی خود را با آن آغاز کرد.

بیژن پس از دو بار ازدواج، صاحب سه فرزند شد که یکی از آنها پس از مرگ نابهنگام وی در سال 2011، خانه بیژن را تصاحب کرد. پسرش نیکلاس بیژن پاکزاد. در سال 1976، خانه بیژن قبل از انتشار اولین عطر مردانه خود در سال 1979، عمدتاً بر روی لباس مردانه تمرکز کرد. این عطر در یک بطری کریستالی با امضای بیژن عرضه شد و توسط Baccarat of Paris تولید شد.

نیکلاس بیژن پاکزاد
نیکلاس بیژن پاکزاد

سایر موارد

با این حال، بیژن خیلی جلو نمی رود. طراح پیراهن های 41500 دلاری با تزئینات کروکودیل، کت های نخودی ترمه 25000 دلاری و کراوات های 1400 دلاری خانه جدید و بزرگتری را درست در آن طرف خیابان پیدا می کند. ساخت و ساز در حال حاضر در حال انجام است و قرار است تا پایان سال تکمیل شود.

اطلاعات بیشتر:  راهنمای انواع یقه پیراهن لباس مردانه

نمای بیرونی فروشگاه جدید بیژن نیز شبیه به واحد فعلی خود خواهد بود، با نمای زرد چشمگیر و ویترین های پاریسی مانند آن. یک افتتاحیه نرم برای زمانی در اکتبر امسال برنامه ریزی شده است و انتظار می رود که کار در واحد جدید تا آغاز سال 2020 به طور کامل آغاز شود. طبق گزارش ها، مکان جدید تقریباً 279 متر مربع بیشتر از فضای موجود خود دارد و همه را در خود جای خواهد داد. از کالاهای لوکس این برند، علاوه بر تیم های خلاق و عملیاتی این شرکت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید