معرفی برند های لباس فرانسوی

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند های لباس فرانسوی
معرفی برند های لباس فرانسوی

اگر مد پایتختی داشت، پاریس بود. و بسیاری از برند های لباس فرانسوی وجود دارند که نشان می دهند مد فرانسوی چقدر محبوب است. فرانسوی ها روندهای برجسته بسیاری را در صنعت مد بالا معرفی می کنند. به عنوان مثال، خانه مد لباس برای اولین بار در پاریس تأسیس شد. برند های لباس فرانسوی مانند برند ژیوانشی و هرمس نیز از ریشه فرانسوی ساخته شده‌اند . به همین دلیل است که بقیه فرانسه (و حتی سایر نقاط جهان) به استانداردهای مدی که آنها تعیین کرده‌اند نگاه می‌کنند.

امروز، 7 برند لوکس کلاسیک فرانسوی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آنها الهام بگیرید، چه دانشجوی مد، چه سبک‌شناس، کلکسیونر یا علاقه‌مند باشید.

معرفی برند های لباس فرانسوی

برند کلودی پیرلو

کلودی پیرلو در سال 1984 توسط خود پیرلو تاسیس شد . او با اشتیاق به مد و گام طبیعی برای ظرافت، شرکت را برای ارائه خدمات به “زن مدرن پاریسی” راه اندازی کرد. بر خلاف دیگر کلاسیک ها، کلودی پیرلو یکی از برندهای لوکس فرانسوی است که در دسترس تر و مقرون به صرفه تر است. با وجود این، Pierlot در ارائه قطعات با کیفیت و ظریف کوتاهی نمی کند. سبک کلودی پیرلو صنعتی، مدرن و شیک است. بلیزر، بلوز یقه دار، کت و جلیقه را در نظر بگیرید. از آنجایی که سال‌ها پیش لباس‌های رسمی فقط برای مردان مناسب بود، پیرلو مطمئن شد که این لباس‌های فرانسوی را برای بدن زنانه در دسترس و مناسب می‌سازد – این یکی از اولین برندهای فرانسوی بود که لباس‌های مردانه را روی زنان امتحان کرد.

برند شنل

شنل یکی از معروف ترین و قابل توجه ترین برندهای مد لباس در جهان است. در واقع، آنها تا حد زیادی استانداردهای مد روزمره را هدایت می کنند. شانل ناخودآگاه یک کتاب قانون ایجاد کرد که هنوز هم بسیاری از زنان از آن پیروی می کنند و آن را به یکی از نمادین ترین برندهای فرانسوی در تاریخ تبدیل می کند. شنل در سال 1910 توسط خود کوکو شانل تاسیس شد. او اولین کسی است که کرست را با جایگزینی قطعات راحت تر که هم برای پوشیدن روزمره و هم برای پوشیدن گاه به گاه مناسب است، از مد زنانه حذف کرد.

اطلاعات بیشتر:  تاریخچه هودی

امروزه شنل همچنان با مجموعه‌های همیشگی لباس‌ها، کیف‌ها و کفش‌ها به زنان الهام می‌بخشد.

برند هرمس

هرمس یک برند لوکس فرانسوی است که نام خود را برای اولین بار از طریق کالاهای چرمی در سال 1837 حک کرد. تیری یک کارگاه مهار در خیابان Basse-du-Rempart راه اندازی کرد. آن زمان، این شرکت به دلیل طراحی کیف های ساده و در عین حال کاربردی، به یاد ماندنی و ظریف خود که منجر به موفقیت آن شد، شناخته شده بود. در نهایت، هرمس به عطر، جواهرات، و پوشاک آماده گسترش یافت. در حالی که هرمس به عنوان مورد علاقه کلکسیونرها شناخته می شود، هرمس هرگز اهمیت استفاده عملی در طرح های خود را فراموش نمی کند. کیف هرمس برکین با الهام از نماد مد جین برکین یکی از برجسته ترین قطعات آنهاست که هم یک کلکسیون قفسه و هم یک کیف روزمره مفید است. در واقع، این برای مبارزه با مشکل خاص جین ایجاد شد که “نداشتن کیف مناسب برای استفاده عملی و روزمره”.

برند لویی ویتون

لویی ویتون در سال 1854 تاسیس شد و به عنوان یک برند چمدان بسیار شناخته شده بود، اما بلافاصله یکی از برترین برندهای لوکس فرانسوی (حتی فقط برای چمدان) بود. به دلیل تأثیر مداوم و پیشرونده آنها بر مردم، آنها در نهایت اولین کیف های دستی خود را منتشر کردند که به سرعت به محبوبیت آنها در صنعت منجر شد. این حتی قبل از تأسیس اولین مجموعه مد فرانسوی خود بود! خرید اولین کیف لویی ویتون یک تجربه به یاد ماندنی است. صرف نظر از قیمت، شما بخشی از تاریخچه این برند بزرگ و شهرت جهانی را به دست می آورید. تقریبا همیشه یک افتخار است.

خوشبختانه، برند فرانسوی توانست «همراه با زمان» حرکت کند، و طرح‌هایی را ایجاد کند که علایق و گرایش‌های مدرن را بدون کنار گذاشتن علائم تجاری کلاسیک LV مانند طرح تک‌نگار لوگو برآورده می‌سازد.

اطلاعات بیشتر:  معانی رنگ ها و هنر استفاده از نمادهای رنگی

برند ایو سن لوران

اگرچه Yves Saint Laurent کمی دیرتر از رقبای شناخته شده خود شروع به کار کرد، اما این برند لوکس فرانسوی در جلب عشق و علاقه صنعت مد کوتاهی نکرد. این برند در سال 1962 و پس از تقویت هنر خود با کار زیر نظر کریستین دیور تأسیس شد. ایو سن لورن اولین ترندهای کلیدی “رئیس دختر” مانند کت و شلوار تاکسیدو برای زنان و لباس موندریان (یک لباس بلوک رنگی غلاف الهام گرفته از نقاشی انتزاعی موندریان) را معرفی کرد. سبک ایو سن لوران به عنوان یک “طعم کلاسیک پاریسی با لبه های راک اند رول” توصیف می شود. بدون شک YSL یک برند مد است که تا به امروز بر سبک های مدرن تأثیر گذاشته است. پس از ظهور YSL، برندهای مشابهی دنبال شدند و سبک های گاه به گاه La Garçonne و هوشمند را به نمایش گذاشتند.

برند دیور

کریستین دیور یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوکس فرانسوی است که انگیزه بسیاری از خانه‌های مد برای زنده شدن را فراهم کرد. همانطور که قبلاً ذکر شد، ایو سن لورن از تمرینات خود تحت نظر دیور الهام گرفت. چه کسی می داند چند برند لوکس فرانسوی با الهام از دیور افتتاح شدند؟ دیور به چیزهای زیادی شهرت دارد، اما اگر آنها برتری رقابتی داشته باشند، توجه کریستین دیور به جزئیات، عشق به خطوط تمیز و علاقه به شبح‌های هندسی است. تطبیق پذیری، زنانگی و ظرافت وعده این برند است.

محبوب ترین سیلوئت دیور شامل کمر باریک و ته پهن است که اغلب با دامن های کامل به نمایش گذاشته می شود. این برند فرانسوی همچنین در ساخت و ارائه کیف های دستی باکیفیت به بازار تخصص دارد.

برند کارتیه

کارتیه یکی از قدیمی ترین و قابل توجه ترین برندهای لوکس فرانسوی در ساخت جواهرات است. لوئی-فرانسوا کارتیه این برند را در سال 1847 تأسیس کرد. اگرچه او به عنوان راه‌اندازی این برند شناخته می‌شد، اما نه تنها سه نوه‌اش با افتتاح شعبه‌های جدید در سراسر جهان در قرن بیستم، موفقیت آن را تقویت کردند.

اطلاعات بیشتر:  پنبه چیست؟ راهنمای کامل تاریخچه، ویژگی ها و کاربردهای پنبه

گفته می شود که لوئی کارتیه، یکی از سه نوه لوئی فرانسوا، قلب خلاق شرکت است. ژاک و پیر همچنین به عنوان کمک به موفقیت شرکت شناخته شده بودند – منابع انواع سنگ های قیمتی از خاورمیانه و بهبود جنبه تجاری شرکت. “دستبند عشق” محبوب ترین قطعه و مورد علاقه بسیاری از مجموعه داران است. این قطعه در سال 1969 معرفی شد و برای نماد عشق ابدی طراحی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید