معرفی برند گس

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند گس
معرفی برند گس

برند گس در سال 1981 توسط برادران مارچیانو تأسیس شد . که در پی رویای آمریکایی جنوب فرانسه را ترک کردند. مارچیانوس با الهام از نفوذ اروپایی ، تعریف جدیدی از شلوار جین ارائه داد. یکی از طرح های اولیه آنها یک شلوار جین سنگی و باریک بود .

Bloomingdale’s اولین فروشگاه بزرگی بود . که با سفارش دوجین شلوار جین از این برند استقبال کرد. آنها در عرض چند ساعت از قفسه ها ناپدید شدند. این آغاز یک داستان موفقیت طولانی بود. برند گس به سرعت نمادی از یک سبک زندگی جوان ، ماجراجویانه شد. در طول چند دهه GUESS مردم را دعوت می کرد . تا با کمپین های تبلیغاتی نمادین و جاودانه خود که چهره های ناشناخته را به مدل های مشهور تبدیل کرده بود ، رویاپردازی کنند.

در سال 2004 ، این شرکت با یک مفهوم خرده فروشی جدید برای مجموعه معاصر خود به نام Marciano گسترش یافت. نام تجاری Marciano مجموعه ای را ارائه می دهد که برای زنان و مردان با روند طراحی شده است. در سال 2007 ، مفهوم خرده فروشی G by GUESS متولد شد و زیبایی کالیفرنیای جنوبی خود را از اشتیاق شخصی برادران مارچیانو به سبک زندگی جوان و کالیفرنیایی بدست آورد . که در زمان مهاجرت به آمریکا بسیار از آن لذت می بردند . امروزه GUESS یک نام تجاری واقعاً سبک زندگی جهانی با طیف کاملی از جین ، پوشاک و لوازم جانبی است . که در بیش از 80 کشور در سراسر جهان ارائه می شود.

اطلاعاتی درباره ی برند گس

لوگو برند گس
لوگو برند گس

گس که در سال 1981 تأسیس شد ، به عنوان یک شرکت شلوار جین شروع به کار کرد. و از آن پس با موفقیت به یک نام تجاری سبک زندگی جهانی تبدیل شد. برند گس طراحی ، بازاریابی ، توزیع و مجوز مجموعه ای از سبک زندگی از پوشاک ، جین ، کیف های دستی ، ساعت ، کفش و سایر محصولات مصرفی مرتبط را صادر می کند.

محصولات از طریق مارک Guess توزیع می شوند؟

فروشگاه ها و همچنین بوتیک های تخصصی در سراسر جهان. تا 4 مه 2019 تاسیس کرده است . این شرکت به طور مستقیم 1174 فروشگاه خرده فروشی در قاره آمریکا ، اروپا و آسیا را اداره می کرد. صاحبان امتیاز و توزیع کنندگان شرکت 550 فروشگاه خرده فروشی دیگر در سراسر جهان اداره می کردند. از 4 مه 2019 ، شرکت و صاحبان امتیاز و توزیع کنندگان آن در تقریبا 100 کشور در سراسر جهان فعالیت می کردند.

معرفی جنیفر لوپز به عنوان کمپین تبلیغاتی

در بهار 2018 ، GUESS مفتخر است که بازیگر ، خواننده ، رقاص ، کارآفرین ، جنیفر لوپز به عنوان چهره تبلیغاتی GUESS Jeans Spring 2018 باشد . وقتی پل مارچیانو تماس گرفت تا از من بخواهد تا دختر جدید GUESS شوم ، بسیار هیجان زده بودم . جنیفر لوپز می گوید : وقتی که این خبر را شنیدم بسیار خوش حال شده و درخواست مارچیانو را قبول کردم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید