معرفی برند ال و ام هاش

Rate this post
معرفی ال و ام هاش
معرفی ال و ام هاش

برند ال و ام هاش مستقر در پاریس و یک برند لوکس عطر و پوشاک از جمله شلوار لی است. کارکنان این شرکت حدود 56000 نفر از سراسر جهان هستند که تنها 33 درصد آنها از فرانسه هستند. این شرکت در سال 1987 با 50 برند لوکس و معتبر تاسیس شد. برند ال و ام هاش یک سازمان غیرمتمرکز است که در حال رشد، تکامل و کسب مداوم کسب و کارهای جدید است. ارزش‌های اصلی شرکت عبارتند از: «خلاق و نوآور بودن»، «هدف برای برتری محصول»، «ترویج برندهایمان با اشتیاق»، و «عمل به عنوان کارآفرینی و تلاش برای بهترین بودن در هر کاری که انجام می‌دهیم». از آنجایی که LVMH یک شرکت فرانسوی است که تمام دفاتر و دفتر مرکزی آن در فرانسه است، اما مدیریت شرکت چند فرهنگی است. این گروه به پنج گروه تشکیل شده است در حالی که هر گروه مجموعه ای از چندین برند قوی است.

ساختار برند ال و ام هاش

شرکت ال و هاش از 50 شرکت تشکیل شده است . که 450 شرکت تابعه را مدیریت می کنند، هر شرکت دارای رئیس و کمیته اجرایی خود است . و هر شرکت دارای شرکت های تابعه خود است . که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به رئیس جمهور گزارش می دهند. این برند فعالیت های منابع انسانی خود را در پنج منطقه اصلی جهان (یعنی فرانسه، اروپا، آمریکا، آسیای اقیانوس آرام و ژاپن) انجام می دهد. این شرکت به توسعه کارکنان و کارکنان مدیریت خود اعتقاد دارد . به همین دلیل آنها از رویکردهای مختلفی استفاده می کنند . که در آنها بیشتر برای رشد مدیران سازگاری بین المللی است. به جای آموزش به کارکنان، آنها به تحرک که شامل حرکات عمودی، افقی و جغرافیایی در سازمان است اعتقاد دارند.

از آنجایی که برند ال و ام هاش یک سازمان چندفرهنگی است . بنابراین آنها مهارت های کارکنان/مدیران خود را برای انجام هموار عملیات شرکت در یک محیط چندفرهنگی توسعه می دهند . از روش آموزش بین فرهنگی پیروی نمی کنند . زیرا اکثر مهاجران LVMH دارای تجربه بین المللی هستند یا مطالعات در این زمینه اما آنها در حال تسریع روند تعدیل فرهنگ های متقابل هستند . اما اکنون آنها در حال سرمایه گذاری بسیار بیشتری بر روی آموزش فرهنگ های متقابل مهاجران و خانواده آنها (هم قبل از عزیمت و هم آموزش پس از ورود) هستند.

اطلاعات بیشتر:  معرفی پارچه کشمیر

استخدام

از آنجایی که این برند یک غول جهانی لوکس است . لازم است که این برند کارکنان با استعدادی داشته باشند . تا موقعیت جهانی خود را به عنوان “غول” حفظ کنند و به مشتریان خود خدمات خوبی ارائه دهند . تا نام خوبی برای سازمان داشته باشند.

در ابتدا، بخش منابع انسانی LVMH زمانی فاقد تجربه بین المللی بود و در یک محیط جهانی رقابت می کرد، بنابراین ال و هاش تصمیم به جذب، توسعه و حفظ مدیران با تجربه جهانی گرفت (تا سال 2001 دارای 260 مهاجر و 650 کارمند دیگر در کشوری بود که متعلق به خودشان نیست. )

برای دستیابی به اهداف شرکت، شرکت ال و هاش از یک رویکرد بسیار جامع و واقع بینانه پیروی می کند . یعنی مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه LVMH از طریق جلسات ماهانه با گروه های تجاری هماهنگ می کنند تا موقعیت های خالی در سراسر جهان را شناسایی کنند و همچنین لیست کاندیداهای بالقوه را در سازمان مطالعه کنند. پتانسیل پیشرفت را از طریق تکالیف جدید در طول سال دارد. پس از آن موقعیت‌های خالی در وب‌سایت شرکت اعلام شد، بنابراین هر کسی می‌تواند برای آن موقعیت در سراسر جهان درخواست دهد، بنابراین این برند متخصصان را از سراسر جهان نه فقط برای مزایای اقتصادی، بلکه از طریق فرصت‌های توسعه شغلی هیجان‌انگیز جذب می‌کند، که به این برند کمک می‌کند تا حرفه‌ای‌هایی را از سراسر جهان جذب کند. جهان و رسیدن به اهداف شرکتی خود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید