معرفی برند آدولفو دومینگوئز

Rate this post
معرفی برند آدولفو دومینگوئز
معرفی برند آدولفو دومینگوئز

برند  آدولفو دومینگوئز  یکی از پیشروترین و شناخته شده ترین گروه های مد اسپانیا است. شرکت  آدولفو دومینگوئز  طیف کاملی از لباس‌های مردانه زنانه را طراحی و تولید می‌کند. این شرکت لباس‌های خود را با برندهای AD و Linea U به بازار عرضه می‌کند. برند آدولفو دومینگوئز علاوه بر تولید لباس، مجموعه ای از لوازم جانبی و کفش و شلوار لی را نیز تولید می کند . که بیشتر آنها تحت مجوز اشخاص ثالث تولید می شوند. به طور مشابه، این شرکت خط عطر خود را برای پشتیبانی از برچسب های اصلی خود دارد . که توسط متخصص عطر Myrurgia توسعه و تولید شده است.

برند آدولفو دومینگوئز یک شرکت عمودی یکپارچه است . موقعیتی که این شرکت را قادر می سازد تا لباس های با کیفیت بالا و مدگرا را با قیمت های جذاب تولید کند. ادغام عمودی این شرکت به بخش خرده فروشی گسترش می یابد. از اوایل دهه 1980، این شرکت یک شبکه خرده فروشی قوی و فعال بین المللی با بیش از 300 فروشگاه ایجاد کرده است. از این مجموع، 142 فروشگاه متعلق به شرکت است و بقیه فروشگاه ها به صورت فرنچایز فعالیت می کنند.

اسپانیا همچنان بزرگترین بازار این شرکت است، جایی که 93 فروشگاه متعلق به شرکت و 137 شعبه حق رای را در اختیار دارد. اروپا بزرگترین منطقه شرکت است، با 32 فروشگاه متعلق به شرکت، و بیشتر 23 فروشگاه خارجی گروه. فرانسه بازار بین المللی اولیه گروه است، اما این شرکت در آلمان و بازارهای بنلوکس و جاهای دیگر نیز حضور دارد. این شرکت که در دهه 1950 به عنوان یک مغازه خیاطی کوچک تأسیس شد، همچنان تحت کنترل خانواده دومینگوئز، از جمله رئیس و مدیر عامل قدیمی آدولفو دومینگز، پسر بنیانگذار، باقی می ماند.

گسترش فروشگاه برند آدولفو دومینگوئز

آدولفو دومینگز، پدر، در اوایل دهه 1950 یک مغازه خیاطی در اورنسه، اسپانیا افتتاح کرد . و تا دهه 1970 به عنوان یک رابطه کوچک و خانوادگی باقی ماند. در آن زمان، دومینگز بزرگ در منطقه اورنسه به دلیل کیفیت کت و شلوارهای مردانه خود شهرت زیادی پیدا کرد. با این حال، مرگ آدولفو دومینگز، پدر، در اواسط دهه 1970، کسب و کار خانوادگی را در یک دوراهی قرار داد. آدولفو دومینگز فرناندز، پسر بزرگ دومینکز، تا آن زمان بیشتر به سینما و ادبیات علاقه داشت تا لباس، و به تحصیل در رشته فیلمسازی ادامه داد و مدتی را در لندن گذراند.

اطلاعات بیشتر:  فرانسیس کورکجیان کیست؟

با این حال، پس از مرگ پدرش، دومینگز به اورنسه بازگشت و این تجارت را بر عهده گرفت. همانطور که دومینگوئز به دیلی نیوز رکورد گفت: “من حرفه خاصی برای طراح بودن نداشتم. من عاشق ادبیات، هنر و سینما بودم، اما فهمیدم که برای زندگی کردن باید کاری انجام داد . بنابراین تصمیم گرفتم که تبدیل به یک طراح شوم. کارآفرین.” دومینگز تصمیم گرفت تجارت شرکت را فراتر از خیاطی بسط دهد. در سال 1976، دومینگز یک تجارت پوشاک جدید به نام آدولفو دومینگوئز تأسیس کرد . که در طراحی لباس های مردانه گران قیمت، اگرچه تا حدودی به سبک کلاسیک تخصص داشت.

دومینگز که در آن زمان فقط 25 سال داشت، به همسرش النا ملحق شد که یکی از اعضای مهم تیم طراحی شرکت جوان شد. تولید دومینگوئز ابتدا خرده فروشان چند برند اسپانیا را هدف قرار داد. این شرکت لباس های خود را از طریق نمایندگی های تجاری شخص ثالث که طرح های آن را به فروشگاه های کشور و خریداران آن می آورد، فروخت. در دهه 1980، این شرکت شروع به کسب نامی برای خود در بین مصرف کنندگان اسپانیایی کرد . و شهرت آن به دلیل کیفیت بالای لباس هایش افزایش یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید