
مدهای برند برشکا به گونه ای منحصر به فرد طراحی شده اند . تا با ذائقه نسل بعدی ماجراجوی علاقه مند به موسیقی، شبکه های اجتماعی و فناوری های پیشگام مطابقت داشته باشد. برشکا توسط ایندیتکس در سال 1998 به عنوان یک مفهوم مد خرده فروشی پیشگامانه راه اندازی شد . و جدیدترین گرایش ها را به جوانان شهری و متصل ارائه کرد. این برند دارای سه خط اصلی، Bershka، BSK و Man است . که طیف وسیعی از استایلهای موجود را از لباسهای شب، غیررسمی، اصولی، ورزشی، شلوار جین، لوازم جانبی و کفش گرفته تا جدیدترین ترندها و طرحهای خیابانی ایجاد میکند.
فروشگاههای برند برشکا در سرتاسر جهان سبکهای آوانگارد را به شیوههایی به نمایش میگذارند . که به فلسفه آن در غوطهور ساختن مشتریانش در زیباییشناسی جوانان قرن جدید صادق است. مفهوم “Stage” آن که در سال 2016 راه اندازی شد . با موسیقی، صفحه نمایش، طرح ریزی، گرافیک مدرن، رنگ های پر جنب و جوش، مبلمان معاصر، نورپردازی پیشرفته و ترکیبی از موارد دیگر، تجربه ای همه جانبه را ارائه می دهد. تا خرید در برشکا را به یک تجربه تبدیل کند. ‘ در نوع خود.
تاریخچه برند برشکا
برند برشکا که متعلق به گروه ایندیتکس است، جدیدترین ترندهای پوشاک مردانه و زنانه را برای جوانان به ارمغان می آورد.
در آوریل 1998 به عنوان شرکت برشکا شرکت چند ملیتی اسپانیایی Inditex آغاز شد . امروز یک برند مد قدرتمند با بیش از هزار فروشگاه در هفتاد و یک کشور است. فروش برند برشکا ده درصد از گروه مادر را تشکیل می دهد. این برند دارای تیمی از متخصصان است که کارشان مشاهده جدیدترین روندها و بازسازی آنها به سبک های مدرن برای مردان، زنان و نوجوانان در اسرع وقت است. این فروشگاه ها فضاهای جداگانه ای برای خطوط تولید مختلف خود دارند – Bershka، BSK و Man. برشکا بر روی جین، لباس شب و لباس راحتی برای زنان تمرکز دارد . در حالی که BSK دارای جین، لباس ورزشی و لباس راحتی برای نوجوانان است.