معرفی برند بیبلوس

Rate this post
معرفی برند بیبلوس
معرفی برند بیبلوس

برند بیبلوس یک شرکت مد ایتالیایی است که در سال 1973 در ایتالیا تأسیس شد. این شرکت به عنوان یک بخش از شرکت پوشاک آماده ایتالیایی Genny SpA که نام خود را از هتلی در سنت تروپز گرفته بود، آغاز شد و به زودی به جاذبه ای برای طراحان مد جوان از سراسر جهان، از جمله جیانی ورساچه (1975-1976) تبدیل شد. گای پائولین (1979-1982) و دو آلن کلیور و کیت وارتی، که نقطه عطفی در تاریخ شرکت از 1981 تا 1996 رقم زدند.

امپراتوری بیبلوس در حال حاضر نه تنها مجموعه های مردانه و زنانه پوشاک (شلوار لی، تیشرت ، پیراهن ، مانتو و…… را تولید می کند) . بلکه لوازم جانبی، عطرها، مجموعه های عینک، کیف، کفش و اثاثیه منزل و لوازم جانبی را نیز شامل می شود.

این شرکت بزرگ اکنون در اروپا، آفریقای جنوبی، ایالات متحده آمریکا و آسیا فروشگاه دارد. مدیر خلاق فعلی بیبلوس مانوئل فاچینی است که از سنترال سنت مارتینز فارغ التحصیل شده است. این برند در سپتامبر 2018 به هفته مد میلان بازگشت.

تاریخچه برند بیبلوس

برند بیبلوس در دهه 70 به عنوان یک برند جوان که برای رفع نیازهای جوانان طراحی شده بود، ایجاد شد. اکنون، در آستانه 40 سالگی، بیبلوس یکی از ویژگی های ثابت باندهای پرت-آ-پورتر میلان است. گروه Swinger International در سال 2002 بیبلوس را خریداری کرد. آزمایش برند – همیشه یکی از بزرگترین اولویت های آن – را با کیفیت بالای محصول ادغام کرده است. وینگر اینترنشنال در ورونا توسط دینو فاچینی و لیلی دالی کانی تأسیس شد. در دهه هشتاد و نود به دلیل قراردادهای مجوز با لیبل های برتر مانند Roccobarocco، Fendi، Ungaro و Vivienne Westwood به خوبی شناخته شد. بیبلوس در سال 2002 از گروه پرادا خریداری شد، سپس در سال 2009 سوینگر اینترنشنال با ورساچه قرارداد مجوز عمده ای را برای لیبل های جین ورسوس و ورساچه منعقد کرد.

اطلاعات بیشتر:  چگونه در پینگ پنگ ایمن بمانیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید