معرفی برند کواچ

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند کواچ
معرفی برند کواچ

 کواچ طراح ، تهیه کننده و بازاریاب مجموعه ای از کیف های دستی ، کیف ، چمدان و لوازم جانبی معتبر است. این شرکت نیز همانند برند جان گالیانو شهرت خود را با فروش کالا های لوکس و کیف های چرمی مقاوم در سبک های سنتی و کلاسیک بدست اورده است . و همچنان یکی از معروف ترین مارک های چرم در ایالات متحده است . و شهرت فزاینده ای در خارج از کشور دارد. این شرکت علاوه بر خط تولید اصلی خود ، از طریق توافق با شرکای مجوز ، ساعت ، کفش و مبلمان خانگی و اداری با نام تجاری کواچ را ارائه می دهد.

تقریباً دو سوم فروش شرکت از طریق کانالهای مستقیم به مصرف کننده انجام می شود. شرکت کواچ شامل 190 فروشگاه در ایالات متحده است . از این تعداد ، تقریباً 120 فروشگاه خرده فروشی و مابقی فروشگاه های کارخانه هستند . کاتالوگ های پست مستقیم و یک فروشگاه آنلاین . همچنین 175 مکان مربی خارج از ایالات متحده ، در 18 کشور وجود دارد. کانال های غیر مستقیم این شرکت شامل عمده فروشی محصولات مارک Coach به حدود 1400 فروشگاه بزرگ و فروشگاه های تخصصی در ایالات متحده است. کواچ در سال 1941 تشکیل شد و تا سال 1985 ، هنگامی که شرکت Sara Lee این شرکت را خریداری کرد . متعلق به خانواده کواچ بود و فعالیت می کرد.

کواچ یک تجارت خانوادگی

کیف چرمی برند کواچ
کیف چرمی برند کواچ

Coach در سال 1941 به عنوان یک کارگاه خانوادگی در یک اتاق زیر شیروانی در حاشیه منطقه پوشاک منهتن تأسیس شد. این شرکت تنها با شش کارگر چرم شروع به کار کرد . که کالاهای چرمی کوچک ، در درجه اول کیف پول و صندوقچه ، را با دست می ساختند. در سال 1946 ، مایلز کان ، مادام العمر نیویورکی ، برای این شرکت کار کردند. کارکنان این شرکت ، اعضای Local 1 اتحادیه کارگران جیبی و کارگران نوآوری ، در دهه 1950 به تولید صندوق های پول ادامه دادند . و سودهای ناچیزی برای این شرکت کوچک ایجاد کردند

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند هوگو باس

تا سال 1960 ، کان به خواص متمایز چرم مورد استفاده در ساخت دستکش بیس بال توجه کرده بود. با سایش و سایش ، چرم در دستکش نرم و انعطاف پذیر شد. با پیروی از این مدل ، کان روشی را برای پردازش چرم ابداع کرد تا آن را محکم ، نرم ، انعطاف پذیر و رنگی عمیق داشته باشد ، زیرا رنگ را به خوبی جذب می کند. به پیشنهاد همسرش لیلیان ، تعدادی کیف زنانه برای تکمیل تولید کیف پول کم حاشیه کارخانه طراحی شد. کیف های پول دار ، با نام تجاری Coach ، از پوست گاو محکم ساخته شده بودند . که در آن هنوز دانه چرم دیده می شد . به جای چرم نازکی که روی مقوا چسبانده شده بود . و برای بیشتر کیف های دستی زنان در آن زمان استفاده می شد . این نوآوری ورود این شرکت به عرصه کیف های کلاسیک ، ماندگار و لوکس زنانه را مشخص کرد که Coach تعریف می کرد .

بعد سال سال 1960

سال 1961 ، پس از بیش از یک دهه اداره کارگاه چرم ، کانز برای خرید مالکان کارخانه و تصاحب Coach پول قرض کرد. در طول دهه های آینده ، Coach کیف های دستی محکمی را در مجموعه ای از سبک های اصلی تولید می کرد. در بیشتر موارد ، این شرکت از روندهای سریع دور شد و در عوض از ظرافت و کیفیت سنتی و محافظه کارانه استفاده کرد. به تدریج ، محصولات Coach با قیمت بالا شهرت و اعتبار خاصی پیدا کردند. در اواخر دهه 1960 ، با تغییر اساسی مد ، Coach تا حدودی از خط تولید سنتی خود منحرف شد . و مدلهای بیشتری را معرفی کرد . که برای تکمیل سبک های شیک تر در لباس طراحی شده بودند. سال 1969 ، این شرکت شروع به فروش اقلامی مانند کیسه سطل ساختاری کرد . که فقط برای یک فصل تولید شد .

اطلاعات بیشتر:  بهترین طراحان مد جهان

در اوایل دهه 1980 ، کارخانه Coach چهار طبقه از یک ساختمان در خیابان 34 غربی را اشغال کرد. این شرکت با استفاده از کارگران ماهر که بسیاری از آنها از آرژانتین مهاجرت کرده بودند . کیف ،کیف پول و کمربند تولید می کرد. با پرداخت دستمزد کارگران خود که یک دلار یا بیشتر از سایر کارخانه ها بود . کانها از روابط کار خوب با کارکنان خود برخوردار بودند .که به آنها اجازه می داد تا جریان مداوم محصولات Coach را تولید کنند.

کیف چرمی برند کواچ
کیف چرمی برند کواچ

اوایل 1980

اوایل 1980 ، Coach دو گام برای تنوع بخشیدن به کانال های توزیع خود برداشت. تحت نایب رئیس جدید در زمینه محصولات ویژه ، این شرکت تجارت سفارشی را آغاز کرد و همچنین شروع به افتتاح فروشگاه های اختصاصی خود کرد . تا محصولات Coach را خارج از یک فروشگاه بزرگ بفروشد. فروش محصولات Coach در این دوره به طور پیوسته افزایش یافت ، تا زمانی که تقاضا از عرضه پیشی گرفت. فروشگاه های بزرگ تمام کیسه های Coach را که شرکت می توانست تولید کند می فروختند .

در اوایل دهه 1980 لازم بود که محصولات را به فروشندگان مختلف تقسیم بندی کنیم. علیرغم پتانسیل گسترش گسترده سهم بازار خود ، کانها همچنان تجارت خود را به همان روشی که همیشه داشتند ادامه می دادند. آنها تمایل چندانی نداشتند که کارخانه خود را از محیط شهری منهتن خارج کنند ، به جایی که ممکن است اجاره و مالیات کمتر باشد ، فضا به راحتی در دسترس باشد و دستمزد ارزان تر باشد. علاوه بر این ، آنها نمی خواستند روش های تولید خود را تغییر دهند تا کالاها سریعتر و با هزینه کیفیت یا طرز کار تولید شوند. در عوض ، آنها تجارت خود را در سطح شخصی ادامه می دادند و روابط نامی با بسیاری از کارگران خود حفظ می کردند و از خریداران فروشگاه های بزرگ نیویورک دعوت می کردند تا در کارخانه خود به گردش بپردازند تا مهارت های موجود در هر کیسه مربی را مشاهده کنند.

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند اویشو

در سال 1983 ، کانز یک مزرعه لبنی 300 هکتاری در ورمونت خریداری کردند تا از تجارت خود در نیویورک تعطیل شوند. اگرچه این ملک برای تأمین خانه ای برای تعطیلات و مقصد بازنشستگی در نظر گرفته شده بود ، اما کانها بلافاصله پس از خرید مزرعه شروع به پرورش بز و بازار کردن پنیر بز با نام تجاری “مربیان مربی” کردند.

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی برند کواچ»

  1. بازتاب: معرفی برند بتسی جانسون - اسپرت پوش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید