
برند دسیگوال اخیراً مجموعهای ویژه از قطعات جین (همانند شلوار جین ابی) را به عنوان بخشی از مجموعهای اختصاصی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ژاکت جین نمادین خود، اولین کت جین این برند که در سال 1984 عرضه شد . و با بازیافت قطعات جین قدیمی ساخته شد، راهاندازی کرد.
خانه مد Desigual که به دلیل رنگهای روشن متمایز و الگوهای بازیگوش معروف است، یکی از محبوبترین برندهای اسپانیایی امروزی است. این شرکت در بیش از 72 کشور در سرتاسر جهان فروشگاه دارد و همچنان با نرخ های تصاعدی به رشد خود ادامه می دهد. شعار این برند در شهر پر جنب و جوش بارسلون “La vida es chula” یا “زندگی زیباست” است.
تاریخچه برند دسیگوال
خانه دسیگوال در سال 1984 توسط طراح سوئیسی، توماس مایر – که هنوز هم تنها سهامدار شرکت است – تاسیس شد . زمانی که او در اوایل دهه 20 خود بود و از زندگی در جزیره حزب بالئاری ایبیزا لذت می برد. جاه طلبی او خلق چیزی متفاوت بود که منعکس کننده فردیت و منحصر به فرد بودن هر فرد باشد . و این کار را به گونه ای انجام دهد که لباس هایش را مقرون به صرفه کند. از آن زمان این شرکت به رشد خود ادامه داده است.
در ابتدا در سراسر اروپا گسترش یافت و از سال 2011 فروشگاه هایی را در سراسر ایالات متحده آمریکا، آسیا و خاورمیانه افتتاح کرد. این فروشگاه در حال حاضر دارای بیش از 320 فروشگاه با نام تجاری خود و حضور در بسیاری از پایتخت های مد جهانی است. جهان از جمله پاریس، نیویورک، لندن و برلین.
در سالهای اخیر، شرکت دسیگوال به دلیل اقدامات بازاریابی جسورانهاش، از جمله کمپینی که برای اولین بار در سال 2011 راهاندازی شد، توجه را به خود جلب کرده است . که به موجب آن از مشتریان دعوت میشود . «برهنه راه برویم، با لباس بیرون برویم». لباس زیر آنها تکههای رنگارنگ و طرحهای جسورانه این برند در مواقعی با شک و تردید توسط چهرههای دنیای مد و کسبوکار مورد استقبال قرار میگیرد.
زیرا با توجه به سبک منحصربهفرد آن، نسبت به توانایی این برند تردید دارند که عموم مردم را به اندازه کافی جذب کند. با وجود این، این شرکت سال به سال به رشد خود ادامه می دهد. مدیر عامل این برند Manel Jadraque (سابق LVMH) اعلام کرد . که هدف آنها “قرار دادن حداقل یک مورد دسیگوال در هر کمد لباس جهان” است. این فضا را تماشا کنید.
کت جین این برند
جین یکی از مهمترین مجموعههای ما از سال 1984 است . زمانی که بنیانگذار ما توماس مایر این ایده را داشت که از موجودی لباسهای جین مستعمل لباسی بسازد که طبق برنامه فروخته نشود. بنابراین، او یک ژاکت از تکههای آن شلوار جین ساخت که دارای دکمههای برنجی و لوازم چرمی روی سرآستین بود. این به سرعت تبدیل به یک لباس ضروری شد و استفاده مجدد را به عنوان نقطه شروعی برای خلاقیت جدید معرفی کرد . و برخی از مفاهیم کلیدی زبان را که بعداً به دسیگوال تبدیل شد، ایجاد کرد. برای s/s 2019، ما به تازگی این کت جین نمادین را دوباره عرضه کرده ایم . و این مهم ترین مثال در مورد اهمیت جین در تاریخ خانه دسیگوال از زمان وجود آن است.
جین همیشه وجود دارد، هر فصل ما یک کپسول با تمرکز بر کت طراحی می کنیم. برای s/s 2019، یکی از معرف ترین اقلام ما، کت جین نمادین دست ساز ما است . که با تکه های مختلف تکه های جین ساخته شده و با گرافیک میکی موس در پشت تزئین شده است. این لباس به عنوان یک کالای دائمی در مجموعه جین ما موجود خواهد بود. بیشتر مجموعه جین s/s 2019 ما از تکنیک پچ، یکی از محرک های اصلی برند ما الهام گرفته شده است. مجموعه جین 15 درصد از کل انتخاب ما را تشکیل می دهد.