
برند اسکادا که در سال 1976 توسط مارگارتا و ولفگانگ لی در مونیخ تأسیس شد . بیشتر به دلیل استفاده از ترکیب رنگ های جالب در تمام طراحی هایش شناخته شده است. با الهام از ایده متفاوت بودن، طرفداران زیادی در سراسر مرزها دارد. موقعیت این برند بهعنوان برند مد پیشرو با این واقعیت که اعضای خانوادههای سلطنتی از سوئد، موناکو و سایر نقاط جهان اغلب آن را در مناسبتهای مختلف تأیید کردهاند . تکرار میشود. حتی افراد مشهور در بسیاری از حضورهای عمومی خود با برچسب Escada دیده می شوند. در واقع، محبوبیت این برند همچنان قویتر میشود . زیرا این برند حضور خود را در بخش مد در عینک، پوشاک، شلوار جین ، عطر و حتی کفش و سایر موارد احساس میکند.
تاریخچه تصادفی برند اسکادا
مارگارتا و ولفگانگ لی، دو نفری که به عنوان بنیانگذار برند اسکادا شناخته می شوند . ممکن است به طور تصادفی در جریان یک مسابقه اسب دوانی با این ایده برخورد کرده باشند. آره! نام اسکادا در واقع نام اسب ایرلندی بود که روی آن شرط بندی کرده بودند. این اسب به عنوان یک مجری ستارگان در بازی ظاهر شد . و بنابراین این نام برای مدت طولانیتر از طول مسابقه با لیز باقی ماند. در واقع، نام اسب و پتانسیل آن برای برنده شدن در بازی ممکن است .دلیلی باشد که خانواده لی تصمیم گرفتند برچسب مد خود را با نام اسکادا نامگذاری کنند. مارگارتا لی یک مدل سابق سوئدی بود. تجربه او در مدلینگ زمانی به کار آمد که او پایه و اساس Escada را گذاشت. او همچنین تحصیلات خوبی در خیاطی و تجربه کافی با مشتریان خواستار داشت.
در دهه 1980، مد به سمت ایده برون گرایی حرکت می کرد. مارگارتا تصمیم گرفت از این روند استفاده کند و از احساس نفیس خود برای رنگ ها و مجلل برای خلاقیت های اسکادا استفاده کرد. تعهد او به جزئیات، و حس مطمئن برای آنچه بسیاری از زنان میخواستند . ظرافتی زنانه که از تضادهای روشن و عناصر خیرهکننده دوری نمیکند، حتی امروز نیز عناصر خلاقیت اسکادا را مشخص میکند.
تاریخچه رشد این برند
این برند برای بسیاری مد را دوباره تعریف کرد. طرحهای منحصربهفرد و استفاده از رنگها در مورد نیاز به شکستن قالب سنتی برای بیرون آمدن با خلاقیتهای واقعاً زیبا صحبت میکند. چه استفاده از رنگهای جسورانه و چه الگوهای هندسی، تفکر خارج از جعبه به تمایز کلیدی برای خلاقیتهای اسکادا تبدیل شد . و از زمانی که دیگر نگاهی به گذشته وجود نداشت.
از آغاز فروتنانه خود در مونیخ،برند اسکادا به سرعت امتیاز را توسعه داد . و حضور خود را در ایالات متحده نیز در سال 1982 گسترش داد. حمله به ایالات متحده تنها یکی از نقاط عطف بسیاری بود که Escada برای دستیابی به آن در نظر گرفته بود. در یک بازه زمانی کوتاه هفت ساله، اسکادا بینالمللی کردن برند خود را با سرعتی بسیار سریع دنبال کرد . و زیرمجموعههای خود را در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ژاپن، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و آسیا پیدا کرد.