معرفی برند فیلا

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند فیلا
معرفی برند فیلا

غول بین المللی پوشاک ورزشی فیلا در بیئالای ایتالیا در سال 1911 تاسیس شد . و در دامنه کوه های آلپ ایتالیا واقع شده است. فیلا پیشرو در عرصه کفش و پوشاک ورزشی و سبک زندگی ، از DNA طراحی ایتالیایی میراث خود دفاع می کند . در حالی که به طور همزمان مرزهای عملکرد مدرن را زیر پا می گذارد.

فیلا به دلیل پوشیدن لباس های تنیس فوری در دهه 1970 توجه جهانی را به خود جلب کرد . و از آن زمان مجموعه طراحی خود را گسترش داده و شامل پوشاک ورزشی در طیف وسیعی از کدها از جمله گلف ، تمرین ، دویدن و لباس فشرده می شود. در حالی که فرایندهای فنی آنها در خط مقدم طراحی ورزشی قرار دارد ، این برند همچنان به زیبایی اروپایی خود معتقد است و از هنرمندان و ورزشکاران حرفه ای از سراسر جهان استفاده می کند.

Fila Black Line که برای تکمیل مجموعه های اصلی معرفی شده است . فهرست های نوستالژیک مارک دهه 1980 و 90 را فرا می خواند . این کپسول به طرز هوشمندانه ای طرح های شلخته و بزرگ خیابانی دهه 90 را با تناسب اندام در دهه 80 ترکیب می کند . تا طیفی را برای مردان و زنان ایجاد کند . که احساس تناقض و در عین حال ذاتی مدرن دارند. فیلا مقطع کامل ورزش و خیابان را ارائه می دهد . تی شرت های امضا شده ما همه راحتی و عملکردی را که از برند انتظار داشتید در هم آمیخته است . در حالی که مجموعه ای از پیراهن های ژاکت ، تاپ های ورزشی و کاپشن های عملکردی جلوه بیشتری به چرخش روزمره شما می بخشد. چه در زمین بازی باشید ، چه در باشگاه بدنسازی و چه در خیابان ها ، فیلا شما را تحت پوشش قرار داده است.

تاریخچه

فروشگاه برند فیلا
فروشگاه برند فیلا

برادران فیلا اولین مغازه خود را در سال 1911 در بیلا ، شهری کوچک در شمال ایتالیا افتتاح کردند. آنها کار خود را به عنوان تولید کننده نساجی برای مردم شهر محلی آغاز کردند . اما در جستجوی تولید پارچه های لوکس تر ، آنها شروع به ترکیب عناصر هنری و مفید کردند. بنابراین آنها از سرزمین خود ، چشم انداز ایتالیا ، الهام گرفتند. از سادگی و زیبایی کوه های آلپ گرفته تا سیالیت تپه ها در امتداد ساحل مدیترانه .

اطلاعات بیشتر:  کفش کوه نوردی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟تا به ما اسیب نرساند!

در سال 1942 شرکت گسترش یافت و با شرکت Fratelli Fila ادغام شد. در سال 1968 ، Giansevero Fila ، Enrico Frachey را به عنوان مدیر عامل شرکت استخدام کرد. فرچی دیدگاه فیلا را به اشتراک گذاشت و این دو نفر کار خود را برای تبدیل شرکت به یک مارک جهانی لباس ورزشی آغاز کردند. تا سال 1972 این شرکت به فروش بیش از یک میلیارد لیر و نیروی کار بیش از 250 نفر رسید .

برند فیلا برای اولین بار برای ورزش ، تنیس بود که از بازیکنان برجسته آن زمان حمایت می کرد. این افراد شامل بیورن بورگ و در سالهای بعد ، بوریس بکر ، جنیفر کاپریاتی ، مونیکا سلس ، و کیم کلیسترز بودند. در حالی که این شرکت توانست شهرت زیادی در دنیای تنیس کسب کند ، اما هنوز در ایالات متحده پشت نایک و ریبوک قرار دارد.

در سال 1994 ، آنها قصد داشتند با امضای قرارداد . تأیید با ستاره NBA ، گرانت هیل ، و اسکی باز برنده جام جهانی 94 ، آلبرتو تومبا ، این موضوع را تغییر دهند. این امر باعث تغییر در ثروت این برند شد . زیرا در ادامه نبرد خود با نایک و ریبوک ادامه داشت. دهه 90 نیز شاهد افزایش چشمگیر فروش در بازار آفریقای جنوبی بود ، زیرا بیشتر بچه ها در آن دوران بزرگ شده بودند و دارای یک جفت کفش ورزشی Fila بودند.

لوگو فیلا

لوگو برند فیلا
لوگو برند فیلا

در طول ظهور آنها در دنیای ورزش ، فیلا در دهه 80 یک نشان جدید را به کار گرفت. این لوگو با هنرنمایی حرف F متشکل از حروف شبیه به مار که ظاهری بسیار آینده نگر و زیبا به آن بخشیده بود ، دریافت کرد. نوار قرمز در F نشان دهنده سرزندگی ، نشاط و اشتیاق است. از طرف دیگر ، رنگ آبی نشان دهنده قابلیت اطمینان و قابلیت اطمینان نام تجاری است. Flogo امروزه به طور قابل ملاحظه ای به یاد ماندنی است ، زیرا بار دیگر بر جهان تسلط دارد.

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند هوگو باس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید