معرفی برند گوچی

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند گوچی
معرفی برند گوچی

امروزه برند گوچی مانند برند تام فورد یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین برندهای لوکس در جهان است . همچنین این برند یک مرجع واقعی جهانی برای مد و لوازم جانبی و معیاری برای یک تجارت مدرن و نوآورانه است .

شرکت گوچی در فلورانس در سال 1921 تأسیس شد و به دلیل خلق خلاقانه و معاصر مشهور است . که این خلق ها نشان دهنده اوج هنرهای ایتالیایی است . و از نظر کیفیت ، توجه به جزئیات و طراحی تخیل بی نظیر است . امروزه ، گوچی در تلاش است تا تجمل را برای قرن بیست و یکم بازسازی کند . جاه طلبی ای که از سال 2015 توسط گروه خلاق مدیر برند ، الساندرو میشله و مدیرعامل آن ، مارکو بیزاراری رهبری می شد . رنگارنگ ، عاشقانه ، شاعرانه و جادویی ، دیدگاه منحصر به فرد میشل با استقبال منتقدان بسیار روبرو شده است . و در عین حال با مشتریان جوان پیوند عاطفی معتبری ایجاد کرده است.

رویکرد چند وجهی Michele که از تفسیری فهیم از تاریخ فرهنگ و مد مطلع شده است . با موفقیت شگفت انگیز بودن را با رنسانس ایتالیا ، زیبایی شناسی گوتیک و نگرش DIY پانک ترکیب می کند. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، کاریزما ، نوآوری و تعهد به پیشرفت به گوچی اجازه می دهد . تا روشی کاملاً مدرن در زمینه مد داشته باشد. در سال 2017 ، مطابق با تعهد کرینگ به شیوه های تجاری مسئول ، گوچی از “فرهنگ هدف” ، یک برنامه پایداری 10 ساله که بر ایجاد تأثیرات مثبت زیست محیطی و اجتماعی تمرکز دارد ، که در بستر تعادل گوچی مشخص شده است ، رونمایی کرد .

تاریچخه گوچی

لوگو
لوگو

گوچیو گوچی در سال 1920 مغازه ای که اجناس چرمی زیبا را با استایل کلاسیک می فروخت را تاسیس کرد. اگرچه گوچی اتاق کار خود را برای روشهای صنعتی تولید سازماندهی کرد ، اما جنبه های سنتی ساخت را حفظ کرد. در ابتدا ، گوچی کارگران ماهری را در صنایع دستی چرمی فلورانس به کار گرفت و به کار خود پایان داد.

اطلاعات بیشتر:  چرا لباس های قرمز بیشتر خونریزی می کنند؟

گوچی به همراه سه پسر خود ، آلدو ، واسکو و رودولفو ، این شرکت را گسترش داد و این شرکت را شامل فروشگاه هایی در میلان و رم و همچنین مغازه های دیگر در فلورانس کرد. در فروشگاه های گوچی لوازم جانبی چرمی زیبا مانند کیف های دستی ، کفش ، و همچنین ابریشم و لباس بافتنی با الگوی امضا شده را می فروختند.

آلدو و رودلفو در سال 1953 با ایجاد دفاتری در شهر نیویورک افق شرکت را بیشتر کردند. و همچنین با استفاده از ستارگان سینما که با لباس ، لوازم جانبی و کفش گوچی برای مجلات سبک زندگی در سراسر جهان عکس گرفتند. توانستند مشتریان زیادی پیدا کنند و این کالا های این شرکت را به کالایی جهانی تبدیل کنند.

خطوط متمایز گوچی محصولاتش را در اوایل دهه 2000 در میان پرتکرارترین نسخه های جهان قرار داد. پوست خوک ، گوساله و پوست حیوانات عجیب و غریب وارد شده تحت روشهای مختلف ساخت قرار گرفت. از بوم ضد آب برای کیف های شب استفاده شد. بامبو برای اولین بار در سال 1947 در فرایند گرمایش و قالب گیری برای ساخت دسته های کیف استفاده شد . و کیف های ساخته شده با بند شانه و تزئینات اسنفل در سال 1960 معرفی شد.در سال 1964 الگوی پروانه ای شاد گوچی به طور سفارشی برای چهارپایه های ابریشمی ایجاد شد.

بازاریابی

برند گوچی از همان ابتدا با کمپین های بازاریابی که شامل تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات چاپ شده و اخیراً ، برای بازاریابی دیجیتال بسیار کار کرده است.گوچی با افراد مشهور هالیوود و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی مشارکت قوی ایجاد کرده است . و با این افراد مشهور همکاری نزدیکی دارد . تا به جمعیت بیشتری دست یابد و هویت خود را به عنوان یک نام تجاری جدید و مدرن بازسازی کند. علیرغم این واقعیت که مدتی است وجود دارد. این مارک جهت همکاری با نوع افراد مشهور تغییر مسیر داده است . به طوری که گوچی اکنون نمادهای سبک معاصر از جمله ریانا ، بلیک لایولی ، برد پیت را استفاده می کند .

اطلاعات بیشتر:  بهترین چکمه های کوه نوردی زنانه چه چکمه هایی است؟

در کنار این ، گوچی با ستارگان اینترنتی نیز همکاری نزدیک داشته است . و بسیاری از کاربران اینستاگرام آینده را به ستاره های لوکس تبدیل کرده است. این همکاری ها به دلیل ارتباط با رهبران عقاید که سعی می کنند . بر رفتارهای خریداران نظرخواهان ، که به طور فعال در جستجوی اطلاعات برای کمک به رفتارها و تصمیمات خرید خود هستند . تأثیرگذار است ، موفق بوده است. از آنجا که تحقیقات نشان داده است . که مصرف کنندگان بر اساس منظور خود خرید می کنند و اقلام را به عنوان احساس خود گسترده تر می دانند . از این شکل بازاریابی دهان به دهان می توان برای تأثیرگذاری بر معنای نام تجاری و در نتیجه ، احتمال خرید استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید