معرفی برند هرمس

5/5 - (2 امتیاز)
معرفی برند هرمس
معرفی برند هرمس

هرمس نیز مانند برند گوچی خانه طراحی یا شرکت کالاهای لوکس فرانسوی است . که در سال 1837 توسط تیری ارمس تأسیس شده است . این شرکت از همان ابتدا در محصولات چرمی نیز به دلیل داشتن کیف و کیف دستی چرمی بسیار محبوب بوده است. آنها مطمئناً در دو قرن اخیر پیشرفت شگفت انگیزی داشته اند و امروزه به یکی از برند های مطرح در دنیای کالا لوکس تبدیل شده است . انگیزه تاسیس این شرکت ساخت زین ، افسار و سایر وسایل سواری چرمی برای اشراف اروپایی بود. ولی با گذشت زمان این شرکت ، فروش سایر محصولات را نیز آغاز شد.

تاریخچه هرمس

1900

اولین کیف چرمی این برند توسط خانواده ارمس در سال 1900 عرضه شد . و این طرح را با نام “Haut a Courroies” نامگذاری کردند. این کیف ها به سواران اجازه می داد زین های خود را با خود حمل کنند.

1929

در سال 1929 این برند اولین مجموعه پوشاک زنانه که شامل لباس های مختلفی بود . را در شهر پاریس به نمایش گذاشتند.

1937

در سال 1937 ، این برند اولین روسری خود را معرفی کرد . که تا به امروز این روسری از ابریشم خالص و با استفاده از دست دوخته می شود .

1950

در سال 1950 ، این برندخط تولید عطر خود ، را با نام Eau D’Hermes راه اندازی کرد. در همان سال این برند شاهکار خود Caleche را معرفی کرد . که این عطر عطرهای هرمس را به یکی از بازیگران اصلی در صحنه عطرسازی مدرن تبدیل کرد.

1981

در سال 1981 ، کیسه بیرکین نمادین توسط این نام تجاری معرفی شد که به نام بازیگر زن Birkin نامگذاری شد .

2012

در سال 2012 ، نسل ششم خانواده ارمس ، Axel Dumas ، به عنوان مدیرعامل این شرکت برگزیده شد . و امروزه نیز در این سمت باقی است .

محصولات برند هرمس

کیف چرمی تولیدی برند هرمس
کیف چرمی تولیدی برند هرمس

بر اساس گزارش سالانه این شرکت ، محصولات هرمس به دسته های زیادی تقسیم می شوند. محصولات چرمی و زین ، پوشاک و لوازم جانبی مردانه و زنانه (شامل کفش ، کمربند ، دستکش ، کلاه و غیره) ، ابریشم و منسوجات ، عطرها ، ساعت و سایر محصولات (از جمله جواهرات ، مبلمان ، لوازم و اثاثیه منزل ، ظروف و لوازم ورزشی) .

اطلاعات بیشتر:  درخرید کفش کالج به چه نکاتی باید توجه کنیم تا به خودمان اسیب نزنیم

تبلیغات برند هرمس

استراتژی های ارتباطی و بازاریابی برند هرمس همیشه با اصول “میراث” و “انحصاری” شرکت سازگار است. کمپین های بازاریابی شیوه زندگی هرمس را جشن می گیرند . البته هدف آنها فروش مستقیم محصولات آتلیه های مختلف نیست.

این شرکت همچنین از رویدادهایی حمایت می کند که با تصویر و میراث شرکت مطابقت مستقیم دارد. علاوه بر اینها ، هرمس از همکاری استراتژیک با هنرمندان و طراحان مستقل برای افزایش دید محصولات خود استفاده می کند. هدف اصلی همکاری ها تقویت هاله انحصاری در مورد مجموعه محصولات خاص است.

برندهرمس با استفاده از میراث این شرکت و ارتباط با اسب (و با توجه این واقعیت که این شرکت به عنوان تولید کننده زین تاسیس شد) ، حامی بسیاری از مسابقات اسب سواری در سراسر جهان است. در ابتدای سال 2014 ، حامی رسمی تیم پرش نمایش ایالات متحده شد. رویداد شاخص این شرکت در جهان سوارکاری ، مسابقه سالانه پرش های نمایشی Saut Hermès است که در پاریس برگزار می شود. هرمس از سال 2010 این رویداد را به تنهایی سازماندهی و مدیریت می کند . و از آن به عنوان راهی برای نمایش محصولات چرمی زیبا و ارتباط دیرینه خود با اسب استفاده می کند. همچنین در بین مخاطبان بسیار مرفه چنین رویدادهایی ، راهی برای دید هرمس ایجاد می کند

از نظر بازاریابی و ارتباطات ، هرمس یک سازمان بسیار نوآورانه تلقی می شود. در فهرست 100 شرکت نوآورانه Forbes 2014 ، Hermès در رتبه 13. قرار گرفت. در لیست Forbes 2020 ، به 29 رسید ، اما تنها مارک لوکس در 30 برتر بود.

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی برند هرمس»

  1. بازتاب: نام تجاری لوکس شنل (Chanel) چگونه شکل گرفت؟ - اسپرت پوش

  2. بازتاب: معرفی برند والنتینو (Valentino ) و بیان تاریخچه این برند - اسپرت پوش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید