معرفی برند هوگو باس

Rate this post
معرفی برند هوگو باس
معرفی برند هوگو باس

در آغاز قرن بیست و یکم هوگو باس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پوشاک مردانه در آلمان بود . و در دهه آخر قرن بیستم با توزیع خطوط و مجوزهای مختلف بر بازار طراحان لباس مردانه آلمان تسلط داشت. در سال 1923 هوگو باس شرکت پوشاک را در متزینگن، نزدیک اشتوتگارت در جنوب آلمان تأسیس کرد. در ابتدا این شرکت در تولید لباس کار، لباس، بارانی و یونیفرم تخصص داشت. از سال 1933 به بعد برای سربازان طوفان آلمانی، ورماخت و جوانان هیتلر یونیفرم ساخت. باس کارگران اجباری را از لهستان و فرانسه به کارخانه خود آورد تا تولید را در سال های بعد افزایش دهد. هنگامی که باس در سال 1948 درگذشت، کارخانه به تولید لباس برای کارکنان پست و پلیس بازگشت. در سال 1953 اولین کت و شلوار مردانه خود را تولید کرد.

تغییرات مالکیت و مدیریت

در اوایل دهه 1970، پس از چندین تغییر در مدیریت و مالکیت از زمان تأسیس شرکت، جوخن و اووه هالی، نوه‌های باس، تولید لباس کار را به دست گرفتند و این دو شروع به تولید کت و شلوار مردانه و لباس‌های ورزشی کردند . در سال‌های بعد، صاحبان جدید هوگو باس را از یک تولیدکننده لباس کار به یک شرکت لباس شیک برای لباس‌های رسمی مردانه تبدیل کردند. هوگو باس اولین شرکت آلمانی بود که هویت نام تجاری خود را در بخش پوشاک مردانه ایجاد کرد.

راه اندازی مجدد برند هوگو باس

پس از راه اندازی مجدد نام تجاری باس در اوایل دهه 1970، این شرکت به طور پیوسته به یک خانه طراح مد بین المللی تبدیل شد. در دهه 1980، هوگو باس از طریق توزیع مجوزها و گسترش نام تجاری در عطرها، پیراهن‌های لباس، لباس‌های ورزشی، بافتنی و لباس‌های چرمی، آگاهی بالایی از برند ایجاد کرد. باس در سال 1985 در آلمان عمومی شد. به ویژه لباس های رسمی مردانه آنها به شدت با Yuppie مرتبط شد.

اطلاعات بیشتر:  رالف لورن برندی که روح انسان را تسخیر می کند

مجموعه ها هوگو باس

برند هوگو شامل مجموعه ای آوانگارد است که برای کسب و کار و اوقات فراغت طراحی شده است و جزئیات غیر متعارف را با مواد جدید ترکیب می کند. برند Baldessarini پیچیده ترین برچسب است که دارای بهترین پارچه های ایتالیایی و دوخت های دستی است. به عنوان یک تولید کننده سنتی پوشاک مردانه، هوگو باس تلاش ناموفقی برای راه اندازی خط تولید پوشاک زنانه در سال 1987 انجام داد. یازده سال بعد هوگو باس با موفقیت همتای زنانه خود را با برچسب مردانه هوگو راه اندازی کرد. در سال 2000، برند طراح Boss Woman را معرفی کرد که برای زنان حرفه‌ای تاجر طراحی شده بود. برند Hugo Boss به وضوح با طراحی پویا با تأکید بر عملکرد، خطوط تمیز و توجه به جزئیات مشخص می شود.

توزیع

مجموعه های Hugo Boss در بازارهای بین المللی از طریق فروشگاه های تخصصی منتخب و فروشگاه های تک برند Hugo Boss توزیع می شوند. مجموعه ها بر اساس یک مفهوم استاندارد طراحی و مدیریت می شوند که منعکس کننده تصویر تمیز و شیک برند است که در فروشگاه های مونوبند در سراسر جهان اعمال می شود. با این وجود، این شرکت در سال 2001 فروشگاهی به مساحت 20000 فوت مربع در شهر نیویورک افتتاح کرد که برای اولین بار تمام برندها و مجموعه ها را زیر یک سقف ارائه کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید