معرفی برند جیل سندر

Rate this post
معرفی برند جیل سندر
معرفی برند جیل سندر

برند جیل سندر برند لوکس سطح بالا، مظهر مدرنیته و پیچیدگی است. تعهد بی قید و شرط آن به طراحی، ظرافت و خلوص را با مواد نوآورانه و مهارت استثنایی ترکیب می کند. ظرافت برش ها و کمال جزئیات به رویکردی به مد می بخشد . که با تامل، دقت و کیفیت بالا تعریف شده است. این خانه مد که در سال 1968 توسط جیل سندر راه اندازی شد . اولین مجموعه زنانه خود را در سال 1973 ارائه کرد.

طرح های تمیز نشان دهنده لباس های لوکس برای نسل جدیدی از زنان تجاری بود. سه سال بعد، شرکت جیل سندر تأسیس شد و در سال 1994، اولین نمایشگاه این برند در میلان افتتاح شد که بعداً به دفتر مرکزی خلاقانه و عملیاتی شرکت تبدیل شد.

اولین مجموعه لباس مردانه برند جیل سندر در ژانویه 1997 در میلان ارائه شد . و دیدگاه جدیدی از مردانگی مدرن همراه با صنایع دستی پیشرفته را معرفی کرد. مدیران خلاق لوسی و لوک مایر از سال 2017 این برند را رهبری کرده اند. این برند با میراث خلاقانه خلوص کارآمد خود، در مفهوم مدرنی از تجمل و ظرافت پیشگام بوده و دنیای مد را با مهارت و طراحی متمایز غنی کرده است.

تاریخچه برند جیل سندر

جیل ساندر (Heidemarie Jiline Sander) طراح مد آلمانی و بنیانگذار لیبل Jil Sander، به دلیل لباس‌های مجلل و بی‌نظیر خود و تأثیر بر مد مینیمالیستی مورد توجه قرار گرفت. ساندر پس از فارغ التحصیلی در سال 1963 از یک دانشکده مهندسی نساجی در کرفلد آلمان، مدتی در روزنامه نگاری مد، ابتدا در مجله مک کال در ایالات متحده و سپس در کنستانز و پترا مستقر در آلمان کار کرد. او اولین بوتیک خود را در اواخر دهه 1960 در هامبورگ افتتاح کرد . و آثار خود را در کنار لباس های طراحان اروپایی به فروش رساند.

ساندر اولین مجموعه خود را در سال 1973 راه اندازی کرد. او در اوایل به دلیل طراحی لباس های کار شیک و شیک که به طرز ماهرانه ای طراحی شده بودند . و معمولاً از پارچه های مجلل ساخته می شدند . شناخته شد. مجموعه‌های او، با پالت رنگی خنثی و تمرکز بر سادگی و پوشیدن، در تضاد کامل با ظاهری با رنگ‌های روشن و بسیار آراسته بود . که در دهه 1980 دنبال می‌شد. تأکید بر ساختار و شکل بود تا تزئینات و تزئینات.

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند نینا ریچی

ساندر در سال 1979 دامنه فعالیت شرکت را فراتر از پوشاک افزایش داد و خط تولید لوازم آرایشی و عطری را راه اندازی کرد. در سال 1989 او شرکت را به صورت عمومی درآورد و در عین حال تمام سهام رای را حفظ کرد . و بنابراین کنترل خلاقانه را حفظ کرد. مینیمالیسمی که ساندر از ابتدا از آن حمایت کرده بود، توسط طراحان دیگر و عموم مردم مورد استقبال قرار گرفت. او اغلب به عنوان یکی از طراحان اصلی شناخته می شود که بر سبک مینیمالیستی تأثیر گذاشت که مد دهه 1990 را تعریف کرد.

سال 1999 تا 2020

ساندر در سال 1999 75 درصد از سهام شرکت خود را به خانه مد ایتالیایی پرادا فروخت و چند ماه بعد در نتیجه اختلافات خلاقانه استعفا داد. در زمان مدیر خلاقیت جدید میلان ووکمیروویچ، که قبلا برای کولت و گوچی کار کرده بود، این لیبل نتوانست موفقیتی را که در زمان بنیانگذارش ایجاد شده بود، برآورده کند. سندر برای یک دوره کوتاه در 2003-2004 بازگشت و دوباره استعفا داد. طراح بلژیکی Raf Simons متعاقباً به عنوان مدیر خلاق این برچسب وارد عمل شد. در نزدیک به هفت سالی که در شرکت بود، سیمونز سنت‌های برند را در سادگی و صنعتگری ادامه داد و در عین حال استفاده از رنگ‌های روشن و چاپ‌های جسورانه را گسترش داد.

در این بین، ساندر یک تجارت مشاوره موفق را اداره کرد و با برند ژاپنی Uniqlo در یک خط تولید انبوه به نام +J همکاری کرد.لیبل برند جیل سندر در آن دوره تحت مالکیت جدیدی قرار گرفت و راه را برای بازگشت ساندر به عنوان مدیر خلاق در فوریه 2012 هموار کرد. اولین مجموعه جدید او برای بهار 2013 بود و او به زیبایی پوشیدنی ظریفی که برندش را تعریف می کرد وفادار ماند. در اکتبر 2013 ساندر اعلام کرد که از این لیبل خارج می شود. او تا دهه بعد به همکاری با Uniqlo ادامه داد.

اطلاعات بیشتر:  معرفی پارچه پلی آمید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید