معرفی برند K-Swiss

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند K-Swiss
معرفی برند K-Swiss

برند K-Swiss در سال 1966 ، زمانی که دو برادر سوئیسی به کالیفرنیا نقل مکان کردند تا یک برند کفش با تمرکز بر تنیس ایجاد کنند ، تاسیس شد . این دو برادر به عنوان اسکی بازان و تنیس بازان مشتاق ، از چکمه های اسکی چرمی الهام گرفتند . و کفشی برای زمین ایجاد کردند که از حرکت تهاجمی تنیس در کنار هم پشتیبانی می کرد.

کفش K-SwissClassic که در سال 1966 معرفی شد . اولین کفش تنیس تمام چرم بود. K-SwissClassic به سرعت مورد استقبال جهانی قرار گرفت . و به عنوان یک استایل در داخل و خارج از زمین تبدیل شد . بیش از 50 سال بعد ، مأموریت تجاری این برند این است . که نسل آینده کارآفرینان را برآورده و الهام بخشد. این رهبران جوان در خط مقدم فرهنگ امروز هستند و جوانان سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده و از آنها الهام می گیرند.

تاریخچه K-Swiss

کفش K-Swiss
کفش K-Swiss

سال 1966

با استفاده از مفاهیم طراحی کاربردی از چکمه های اسکی ، بنیانگذاران K-Swiss بر حمایت از حرکت جانبی تنیس و ساخت K-SwissClassic تمرکز کردند . و K-SwissClassic اولین بازی خود را در مسابقات تنیس ویمبلدون انجام می دهد.

دهه 1970

سبک و عملکرد نمادین K-SwissClassic آن را در زمین های تنیس و باشگاه های روستایی در سراسر جهان تبدیل کرده است.

سال 1986

20 سال پس از تأسیس شرکت ، K-Swiss دومین سبک خود را با نام Gstaad معرفی کرد.و K-Swiss توسط استیون نیکولز خریداری شد.

سال 1991

این برند توزیع خود را در انگلستان و اروپا برای اولین بار افتتاح می کند.

سال 1993

کفش تنیس K-SwissSi-18 International توسط مجله Footwear News به عنوان “کفش سال” شناخته می شود. و این کفش وارد بازار هوازی با رشد سریع می شود و اولین خط کفش بسکتبال را که ورزشکاران NBA می پوشند ، به نمایش می گذارد.

سال 1994

این برند سبک های کفش را برای بازار پیاده روی به نمایش می گذارد . و دسترسی آن را به انواع مختلف ورزشکاران گسترش می دهد.

تاریخچه K-Swiss سال 2000

تاد وودبریج و مارک وودفورد با پوشیدن کفش هایK-Swiss قهرمان اوپن فرانسه در دوبل مردان شدند. کلاسیک اولین تغییر خود را با Classic LX انجام داد . و کفی ضخیم تر و شبح تصفیه شده تری ارائه کرد.

سال 2001 این برند رتبه 10 را در فهرست 200 شرکت برتر کوچک فوربس در رتبه 10 دارد. کمپین تبلیغاتی “من لباس K-Swiss خود را می پوشم” تلویزیون ایالات متحده را در بر می گیرد ، با یک شعار به یاد ماندنی و جوانان با لباس کلاسیک.

در سال 2005 فروش جهانی K-Swiss از 500 میلیون دلار عبور کرد.

سال 2007 K-Swiss آنا کورنیکووا ، ستاره تنیس را به عنوان سخنگوی جدید این برند اعلام می کند.

سال 2008 K-Swiss که برای ورزش پویا پارکور یا دویدن خیابانی طراحی شده است ، Ariake را معرفی می کند.

سال2009 K-Swiss با وارد شدن به بخش دویدن فنی ، بهترین مجله های کفش جدید و بهترین افتخارات را در مجلات Running Network و Runners World به دست آورد. K-Swiss یک همکاری بلند مدت و رسمی را با World Triathlon Corporation ، صاحبان نام تجاری Ironman اعلام می کند.

تاریخچه K-Swiss بعد سال 2010

2010 Blade Light Run از سوی شبکه Running بهترین کفش جدید نام گرفته است. K-Swiss Tubes را معرفی می کند ، یک مفهوم بالشتک پویا با استفاده از ساختارهای لوله ای برای محافظت از پا. سخت ترین مربی آمریکا ، جیلیان مایکلز ، مجری بزرگترین بازنده ، در کمپینی برای تبلیغ مزایای لوله ها بازی می کند. شخصیت تلویزیونی تخیلی Ken Powers از کمدی HBO Eastbound & Down یک کمپین تبلیغاتی ویروسی برای K-Swiss ایجاد می کند ، یکی از کمپین های مورد بحث در سال.

سال 2011 این برند با طراح لباس مردانه آمریکایی Billy Reid همکاری می کند. تا یک خط مشترک از کفش های کت و شلوار لباس درجه یک ایجاد کند.

سال 2012 برادران برایان با پوشیدن کفش های این برند مدال طلای المپیک را به دست آوردند ، در حالی که هر چهار رشته را در دوبل تنیس مردان داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید