معرفی برند کاپا

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند کاپا
معرفی برند کاپا

برند کاپا در پنج دهه گذشته همانند برند نایک بخشی از صحنه بین المللی فوتبال بوده است . اما ، برای ایالات متحده ، که اخیراً همه چیز را در فوتبال اروپا پذیرفته است . این ظاهر و احساس نسبتاً جدیدی است. چیزهای زیادی برای آموختن آمریکا در مورد برندی وجود دارد که ممکن است . مدتی در اینجا حضور داشته باشد . اما اکنون آماده ضربه زدن و کسب امتیاز است. به عنوان مثال ، ما شرط می بندیم که اکثر آمریکایی ها نمی دانند که “نشان Kappa ، Omini ، دو زن نیست . بلکه در واقع یک زن و مرد پشت سر هم نشسته اند . این نماد برابری در ورزش است. بسیاری از مردم این را نمی دانند ، “می گوید رئیس هیپا آمریکا Dre Hayes. در زیر ، هایز کمی بیشتر در مورد Kappa در بازار آمریکا با ما به اشتراک می گذارد.

تاریخچه برند کاپا

فروشگاه برند کاپا
فروشگاه برند کاپا

در دهه 1950 Maglificio Calzificio Torinese (MCT) ، که در حال حاضر یکی از تولید کنندگان پیشرو جوراب و لباس زیر در ایتالیا است . برند کاپا را ، یک نام تجاری فرعی از مارک Aquila است ، را ایجاد کرد .

یک مشکل بزرگ که باعث از دست دادن فروش شده بود. باعث شد تا MCT خط تولید تجدید و بهبود یافته ای را راه اندازی کند . که برچسب K – Kontrollen در تلاش برای دستیابی به اعتبار جدید از نظر کیفیت است. فروش رونق گرفت و در فصول آینده ، تقاضای بازار برای پوشاک با K همچنان در حال افزایش بود. این در اواسط دهه 1950 بود و Kappa به یک برند منسجم تبدیل شده بود و در ایتالیا رهبر بی چون و چرای جوراب و لباس زیر بود.

در سال 1969 ، صنعت نساجی دچار رکود شد. در دوره ای که با تغییرات اجتماعی مشخص شد. پاسخ MCT تنوع تولید بود. جنبش دانشجویی مفهوم پوشیدن لباس مجلسی را مطرح کرده بود و مدیریت MCT تصمیم گرفت تا بر اساس موفقیت پرفروش ترین برند این شرکت ، تولید لباس های خارجی را آغاز کند. روب دی کاپا متولد شد.

Maurizio Vitale ، مالک Robe di Kappa ، اولین فردی در ایتالیا بود . که در سال 1979 از یک تیم فوتبال حمایت کرد . و شروع رابطه کاپا با ورزش های مختلف در سراسر جهان را آغاز کرد. جیسون فرکلاف در مصاحبه با Dazed توضیح می دهد که کاپا برای اولین بار در اوایل دهه 80 در انگلستان ظاهر شد زیرا هواداران لیورپول “مارک های لباس ورزشی لوکس فرانسوی و ایتالیایی مانند جام های خارج از خانه خود در جام اروپا” را به خانه بازگردانند.

لوگو

لوگوی Omini که امروزه کاپا از آن استفاده می کند در سال 1969 برای استفاده از کت و شلوارهای شنای Beatrix (مارک MCT دیگری که کاپا نیز متعلق به آن است) ایجاد شد ، یک مدل مرد و زن برهنه بودند و پشت سر هم نشسته بودند و خطوط آنها پشت به عقب کشیده شده بود.

لوگوی معروف Omini نیز به سال 1969 برمی گردد . هنگامی که در یک جلسه عکس برای کاتالوگ لباس های حمام Beatrix (مارک دیگر MCT) ، عکاسان متوجه شدند . که بیش از یک تصویر زیبا به دست آورده اند. این عکس یک زن و مرد جوان بود که هم برهنه بودند و هم پشت سر هم نشسته بودند ، خطوط اصلی آنها با نورپردازی پشت مشخص شد. این عکس در کاتالوگ استفاده نشده است. در عوض ، لوگوی جدید Robe di Kappa شد. در اواخر 1970 MCT حرکت خود را به سمت لباس ورزشی و تجهیزات ورزشی فنی انجام داد. بخش جدید وارث نام تجاری اصلی Kappa بود و دارای لوگوی Omini بود که تا کنون به نمادی از کیفیت و سبک تبدیل شده بود.

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی برند کاپا»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید