معرفی برند کیت اسپید

Rate this post
معرفی برند کیت اسپید
معرفی برند کیت اسپید

بیست سال پیش کیت اسپید شرکتی به نام «کیت اسپید نیویورک» را با مجموعه ای از کیف های نایلونی تاسیس کرد. امروزه این برند مانند  برند کلوئه به یکی از بهترین برند های تولید کننده لباس های زنانه تبدیل شده است . در این مقاله قصد داریم شما را با این برند اشنا کنیم.

تاریخچه کیت اسپید

کیت بروسنهان اسپید
کیت بروسنهان اسپید

همه چیز در سال 1993 آغاز شد . زمانی که کیت بروسنهان اسپید ، سردبیر سابق لوازم جانبی در mademoiselle ، برای طراحی کیف دستی ایده آل تلاش کرد. او اشکال برازنده و مفید و پالت های رنگارنگ را به روشی کاملاً جدید ترکیب کرد. و بنابراین کیت اسپید در شهر نیویورک متولد شد. زنان و سردبیران مد به دنبال حساسیت تازه و مدرن بودند . به همین دلیل اولین مغازه این برند در شهر نیویورک به سرعت رشد کرد.

با رشد شرکت ، رویکرد گرافیکی و علامت تجاری مدیر این شرکت لوگویی برای این نام تجاری شناخته شده در سراسر جهان ایجاد کرد. در سال 2007 ، بیل کنترل را برای طراحی نیروگاه کیت اسپید و شرکت (که قبلاً به عنوان liz claiborne ، inc. شناخته می شد) تبدیل کرد. مدت کوتاهی بعد ، دبورا لوید به عنوان رئیس جمهور و مدیر ارشد خلاق با هدف گسترش خط و احترام به تاریخ غنی این برند هدایت را بر عهده گرفت.

او به همراه سرپرست کریگ لیویت ، به سرعت مجموعه لباس و جواهرات را راه اندازی کرد . و به دنبال آن ملافه ، لباس زیر و عطر به سرعت معرفی شد. امروزه این برند به یک نام تجاری سبک زندگی جهانی تبدیل شده است که هدف این برند الهام بخشیدن به زندگی رنگارنگ از طریق کیف و لباس ، جواهرات ، کفش ، لوازم التحریر ، عینک ، کودک ، عطر ، رومیزی ، ملافه و هدیه است.

کیت اسپید
کیت اسپید

محصولات

این شرکت در ابتدا بر کیف های دستی تمرکز داشت . اکنون در لوازم التحریر ، کفش ، کت بارانی ، لباس خواب ، عینک ، محصولات زیبایی و لوازم خانگی نیز فعالیت دارد. علاوه بر این ، این شرکت به انتشار کتاب و موسیقی متمرکز شده است. محصولات این شرکت در فروشگاه های بزرگ و همچنین 15 بوتیک متعلق به همین شرکت به فروش می رسند. افراد پشت چشم انداز کیت اسپید زن و شوهر ، کیت و اندی اسپید هستند.

اطلاعات بیشتر:  روانشناسی رنگ سبز

اولین عرضه کیف های کیت

کیف کیت
کیف کیت

کیف هایاین برند اولین بار در یک نمایشگاه تجاری 1993 در مرکز Jacob Javits نیویورک به نمایش درآمد. به شرکت نوپا فضایی در گوشه دور ساختمان داده شد . و کیت به جای هزینه کردن برای نمایش های تجاری ، مبلمان آپارتمان این زوج را حمل کرد. با وجود این محدودیت ها ، او توانست توجه خریدار را از یک جفت فروشگاه بزرگ معتبر نیویورک ، بارنی و چاریواری ، که هر دو کیف خریداری می کردند ، جلب کند. حتی در آن زمان ، کیت هزینه نمایش را پس نگرفت. اما این یک شروع مهم بود: فروشگاه ها به سرعت کیف ها را فروختند و سفارش بیشتری دادند. در نمایشگاه لوازم جانبی بعدی که مجموعه بعدی خود را ارائه کرد . کیت به سادگی از یک شکل با پارچه های مختلف استفاده کرد.

خریدار بارنی کیف های جدید را با کیف های اولیه تفاوتی نمی دانست و کیت مجبور بود . توضیح دهد که حفظ شکل مفهوم است . متمایزترین تغییر نسبت به اولین مجموعه ، ارائه لوگو “kate spade new york” بود .که به عنوان لهجه به قسمت بیرونی کیف متصل شده بود.

در واقع ، یک روز قبل از نمایش ، او برچسب ها را از داخل بیرون آورد . و تمام شب بیدار ماند و آنها را در جلو دوخت . بارنی با خرید 18 عدد از این کیف ها موافقت کرد . اما به شرطی که برچسب ها به داخل بازگردانده شوند . Vogue در اقدامی خوش شانس نمایش را پوشش داد . و کیف ها را در چیدمان لوازم جانبی نشان داد. مشتریان به دنبال بارنی به دنبال کیف های کیت اسپید با آرم در جلوی آن رفتند . و به سرعت فروشگاه را مجبور به تغییر مسیر کردند . و اصرار داشتند که کیت اسپید برچسب ها را به نمای بیرونی بازگرداند. در نتیجه ، لهجه کیف باعث ایجاد نام تجاری Kate Spade شد.

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند آندر آرمور (UNDER ARMOR)

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی برند کیت اسپید»

  1. بازتاب: معرفی برند دونا کرن و بیان تاریخچه زندگی هنری دونا کاران - اسپرت پوش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید