معرفی برند لا پرلا

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند لا پرلا
معرفی برند لا پرلا

برد لا پرلا برای اولین بار در سال 1954 توسط سازنده کرست آدا ماسوتی در بولونیا راه اندازی شد . و امروزه همانند  برند بتسی جانسون به یکی از شناخته شده ترین مارک های لباس زیر تبدیل شده است . الساندرا برتوزی ، مدیر خلاق مارک می گوید:  لا پرلا به همان شیوه ای تغییر کرده است . که زنان در طول سالها تغییر کرده اند . اما عملکرد ، مهارت ، زیبایی شناسی اصلی مورد احترام است.

تاریخچه لا پرلا

نام تجاری معروف لباس زیر زنانه در سال 1954 در بولونیا سرچشمه گرفت . و توسط بنیانگذار آن آدا ماسوتی ، سازنده کورست ماهر ، که برای کسانی که در این حرفه به عنوان “قیچی طلایی” شناخته می شوند ، شناخته شد. آدا 6000 دلار از یک دوست خانوادگی قرض گرفت . و برای شروع کسب و کارش ، تصمیم گرفت . تا برند خود را از پارچه های لوکس با سبک و راحتی بسازد.

یکی از محبوب ترین کمپین های این برند از سال 1966 راه اندازی شد . که در ان قدرت گل های رایج آن زمان را با مدلی پوشیده از گل مصنوعی تفسیر می کند. در طول این مدت ، پسر آدا ماسوتی آلبرتو مدرسه پزشکی را ترک کرد و به مادرش در لا پرلا ملحق شد و مدیر بازاریابی آن شد. این برند همچنین اولین تلاش خود را برای لباس شنا آغاز کرد.

در دهه1970 با آزادسازی جنسی و روحیه عصیان در سراسر جهان ، طرح های لا پرلا زیبا تر و طبیعی تر شد . زیرا تحقیقات جدید “طرح های سبک ، راحت و مناسب” را به ارمغان آورد. طرحهای قابل توجهی که در این مدت معرفی شد .شامل سوتین مثلثی پیراهن ابریشمی و ستهای توری کشدار بود. ب لا پرلا در اواخر دهه به سمت پارچه های شفاف و شفاف رفت . سوپرمدل گریس جونز در سال 1974 در مجموعه ای از عکسهای مارکو امیلی ، چهره کمپین لباس شنا La Perla شد. آدا همچنین در سال 1972 عروس خود را به عنوان اول طراح La Perla معرفی می کند و در سال 1988 به مردم می گوید: “من همه کارهای عروسم را تایید می کنم زیرا او همه چیز را به خوبی انجام می دهد.”

فروشگاه برند لا پرلا
فروشگاه برند لا پرلا

دهه 1980 برند لا پرلا

این برند همچنین شروع به گسترش بین المللی کرد و مردم در سال 1988 گزارش دادند . که لا پرلا قصد دارد “کارخانه ای در توکیو افتتاح کند” و همچنین محصولات بین المللی بفروشد . به ویژه در ایالات متحده که در خرده فروشان از جمله بلومینگ دیلز ، خیابان پنجم ساکس و…. در آن زمان گزارش شده بود . که La Perla به عنوان پدیده سالانه 200 میلیون دلار با چهار شرکت تحت حمایت خود ارزش گذاری می شد. آلبرتو در سال 1988 گفت که روحیه کاملاً جدید پس از فمینیسم کشور را فرا گرفته است . و طراح اصلی اولگا اعلام کرد: “یک زن وقتی برهنه می شود باید جنسی ترین” لباس “باشد.

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند ژان پل گالتیه

اما آلبرتو افزود: “ما همیشه باید آن خط دشوار را که بین احساسات و افراد مبتذل را تقسیم می کند ، طی کنیم .” La Perla در این مدت ست کوتاه و مثلث توری Leavers خود را راه اندازی کرد . و همچنین اولین لباس زیر زنانه با توری کش دار با شانه های توری ، که به گفته : او “ایده لباس زیر به عنوان لباس بیرونی” را پشتیبانی می کرد. همچنین La Perla در این مدت وارد خط تولید لباس مردانه شد و علاوه بر آن در سال 1986 یک مجموعه عطر را راه اندازی کرد.

دهه 1990

دهه 90 دهه جدید پر زرق و برق را برای La Perla رقم زد . چرا که مارک تجاری با لباس زیر به عنوان روند لباس های خارجی که در طول این دوره رشد کرده بود ، سازگار شد. همه چیز ، از لباس های بدنه دوزی شده تا سوتین های مدرن ، در همین زمان راه اندازی شد . در حالی که اولین بوتیک های بین المللی La Perla نیز در سال 1991 افتتاح شد. برتوزی ایجاد سوتین Sculpture را یکی از “نمادین ترین لحظات” این برند خواند و گفت: “این یک لباس طراحی خالص و مطلق است که کمال زیبایی را با گرایش به مینیمالیسم آن لحظه با تناسب کامل ترکیب کرده است.

در سال 1997 ، کتاب سنسو La Perla نیز منتشر شد . که توسط مارینو پاریسوتو عکاسی شد . و تاریخچه کرست و لباس زیر زنانه را بررسی کرد. تصاویر کمپین با کمپین هایی به کارگردانی نادر تیره تر و پرمعناتر شد . بسیاری از آنها بعداً در سال 2012 در کتاب La Perla: Lingerie and Desire معرفی شدند.

دهه2010

در اوایل دهه 2010 همکاری با ژان پل گولتیه شروع کردند . او سوتین مخروطی مدونا را که در دهه 1990 برای او طراحی کرده بود ، تصور کرد. آلبرتو ماسوتی در سال 1988 به مردم گفت: “لباس زیر دیگر تابو نیست ، تا حدی به لطف مدونا ، بلکه به دلیل روحیه کاملاً جدید پس از فمینیسم .” سوتین یکی از 27 قطعه ای بود که Gaultier برای La Perla طراحی کرد. با توجه به برتوززی ، همکاری با گوتیه در تاریخ لا پرلا برجسته بود. از آن زمان سوتین های مخروطی مانند دوآ لیپا ، کایا گربر و آریزونا موز پوشیده می شوند.

اطلاعات بیشتر:  راهنمای خریدکفش دریایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید