معرفی برند لانوین

Rate this post
معرفی برند لانوین
معرفی برند لانوین

برند لانوین سالهاست که در صنعت مد و پوشاک لوکس به طور عمده با دسته بندی های پوشاک آماده جایگاهی را به خود اختصاص داده است. اکنون، برونو سیاللی، مدیر خلاق فعلی آن، با سایر برندهای بزرگ مد دنبال می‌کند و روی لوازم جانبی تمرکز می‌کند. لوازم جانبی با لوگوی نمادین معمولاً می توانند میلیاردها دلار درآمد برای برندهای بزرگ به ارمغان بیاورند.

برونو سیالیلی نزدیک به دو سال و نیم با لانوین بوده است. او این هفته مجموعه بهار 2022 لانوین را به نمایش گذاشت. برونو سیالیلی کار خود را در بالنسیاگا (بالنسیاگا) آغاز کرد و زیر نظر نیکلاس گیسکیر که در آن زمان مدیر خلاق بالنسیاگا بود و سپس زیر نظر JW Anderson از Loewe کار کرد تا اینکه شخصاً به برند لانوین پیوست.

در سری بهار 2022 لانوین، برونو سیاللی تعدادی کت و شلوار گشاد، لباس مجلسی و پیراهن های گلدار و شلوار لی و همچنین انواع عینک آفتابی و کیف دستی را به نمایش گذاشت. چشم نوازترین چیز این است که یک الگوی حرف جدید “JL” ناحیه بزرگی را روی کیف های دستی، پیراهن های پولو، کت و شلوار، شلوار و کلاه پوشش می دهد. “جی ال” ادای احترام به بنیانگذار فقید این برند است. برونو سیاللی در سری پاییز و زمستان 2019 لانوین نیز از المان‌های حرف «J» و «L» استفاده کرد که فقط به عنوان نوعی چاپ به نام «JL Maze» استفاده می‌شد. الگو.

تاریخچه برند لانوین

داستان برند لانوین در سال 1889 در یک مغازه کلاه فروشی کوچک در قلب پاریس آغاز شد. جین لانوین به تازگی 22 ساله شده بود و کارآموزی خود را به پایان رسانده بود که اولین کلاه فروشی خود را در سال 1889 در سطح بالای فروشگاهی واقع در خیابان 16 Rue Boissy d’Anglas افتتاح کرد. حتی در آن سن کم، استعداد او واقعا خیره کننده بود. چهار سال بعد، نقطه اوج جین لانوین رسید. او یک اجاره نامه تجاری در خیابان معتبر Rue du Faubourg Saint-Honoré گرفت و خانه مد خود را تأسیس کرد.

اطلاعات بیشتر:  معرفی کلی تاریخچه برند پوما؟ و بیان مزایای برند پوما.

برند لانوین در سال 1897

تولد دخترش مارگریت در سال 1897 دنیای ژان لانوین را زیر و رو کرد. یک رابطه محکم بین ژان و دخترش شکل گرفت. مارگریت به موزه او تبدیل شد و ژان از پارچه های مجلل برای ایجاد کمد رویاهای هر دختر کوچک استفاده می کرد. مارگریت زیبا به سرعت مورد توجه مادران دوستانش قرار گرفت و آنها نیز به نوبه خود مشتریان خانه مد Lanvin شدند. جین لانوین در مواجهه با این موفقیت تجاری جدید، و اکنون یک تاجر باهوش است، در سال 1908 یک بخش پوشاک کودکان افتتاح کرد و بخش کاملی از فروشگاه خود را به این تجارت جدید و پر رونق اختصاص داد.

برند لانوین در سال1909

در سال 1909، سفارش‌های لباس کودکان از سفارش‌های کلاه فراتر رفت. جین لانوین تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که خانه مد او وارد دوره جدیدی شود: در آن سال، او یک بخش برای زنان جوان را افتتاح کرد. مادر و دختر می آمدند و با هم لباس های لانوین خود را انتخاب می کردند. پاریس عاشق تمام خلاقیت‌های لانوین شد. جین لانوین بلندپرواز و مصمم، در همان سال به عضویت شورای مد پاریس (Chambre Syndicale de la Couture) درآمد و رسماً وضعیت خود را از میلینر به طراح تغییر داد. جین لانوین که هم مادر و هم تاجر بود ترجیح داد خودش را حفظ کند. او از رویدادهای اجتماعی دور بود و در حلقه نخبگان مد لباس پاریس برجسته بود.

سال1920

ژان لانوین استعداد ذاتی برای تجارت داشت، اما او همچنین یک رویا بود. خیلی زود، او متوجه شد که موفقیت یک خانه مد فقط در خلاقیت آن نیست. در طی مراسمی که توسط طراح مد پل پوآره در سال 1920 برگزار شد، ژان لانوین با معمار-دکوراتور مشهور آرماند آلبرت راتو ملاقات کرد که به تازگی از مدرسه معروف اکول بول فارغ التحصیل شده بود. آنها با هم تصمیم گرفتند که یک غرفه اختصاص داده شده به هنر زندگی در خیابان 15 Rue du Faubourg Saint-Honoré ایجاد کنند. این فروشگاه مبلمان، فرش، پرده، شیشه های رنگی، کاغذ دیواری و موارد دیگر را به ناب ترین سبک آرت دکو آن دوران ارائه می کرد.

اطلاعات بیشتر:  در ورزش بدنسازی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

سال 1926

هیچ چیز از چشم ژان لانوین دور نمی ماند. در سال 1926، او اولین طراح پاریسی بود که خط تولید لباس مردانه را راه اندازی کرد. هنگامی که “Lanvin Tailor-Shirtmaker” در خیابان 15 Rue du Faubourg Saint-Honoré اقامت گزید، این تنها جایی در پاریس بود که مجموعه های مردانه و زنانه را ارائه می کرد. کت و شلوار، کراوات، لباس خواب، لباس های روزانه و لباس های ورزشی . برای جلب رضایت مشتریان مرد خود، ژان لانوین به سه خیاط بزرگ فرانسوی مراجعه کرد و مدیریت بخش را به برادرزاده اش موریس لانوین سپرد.

سال1946

در 6 ژوئیه 1946، ژان لانوین در سن 79 سالگی به آرامی درگذشت. ژان – آسیاب‌کننده، طراح، دکوراتور، سازنده عطر، “مادام” که کارکنانش او را صدا می‌کردند – یک امپراتوری را پشت سر گذاشت. پس از درگذشت ژان لانوین، دخترش ماری-بلانچ رئیس شرکت شد و تا سال 1950 به طراحی مجموعه ادامه داد. چندین طراح با جاه‌طلبی دست نخورده نگه داشتن تخصص، وضعیت ذهنی و برتری برند، جانشین او شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید