معرفی برند مارچسا

Rate this post
معرفی برند مارچسا
معرفی برند مارچسا

مارک مارچسا یکی از مارک هایی است که به سرعت رشد کرد . و بلافاصله تأثیر خود را بر جای گذاشت. مارچسا فقط چند سالی است که در بازار وجود دارد و یک نام تجاری است . که هنوز نتوانسته کارهای زیادی انجام دهد . اما توانسته است با برند هایی مثل هرمس ، زارا ، تام فورد ، زهیر مراد رقابت کند.


نام تجاری Marchesa در سال 2004 راه اندازی شد ، زمانی که طراح لباس جورجینا چاپمن و طراح چاپ و گلدوزی کرن کرین همکاری کردند و تصمیم گرفتند مارکی را راه اندازی کنند که همه متعلق به خود آنها بود. این دو زن ، سفری را آغاز کردند که بعداً بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

آنها شروع به ایجاد یک مجموعه کوتور کردند. و سپس یک مجموعه انتشار با عنوان Notte by Marchesa ایجاد کردند . آنها همچنین خطوط کیسه ای ایجاد کردند و با Lenox برای یک سری ظروف غذاخوری همکاری کردند. با این حال ، یکی از برجسته ترین جنبه های طراحی مارچسا ، خط زودگذر آنها برای لباس عروس است.مارچسا همچنین با Le Metier De Beaute برای خط تولید لوازم آرایشی همکاری کرد . و در فوریه 2015 یک خط جواهرات خوب ایجاد کرد . که منحصراً در Macy’s فروخته می شد.

این برند همچنان در حال گسترش است . و ما بیشتر و بیشتر لباس های مارچسا را ​​در باند هواپیما می بینیم . مخصوصاً در مراسم جوایز اسکار ، جایی که ایسلا فیشر ، جنیفر جاسون لی و کریسی تیگن طرح های این برند را بر تن داشتند.

لباس عروس برند مارچسا
لباس عروس برند مارچسا

تاریخچه

مارک Marchesa در نیویورک در سال 2004 توسط جورجینا چاپمن و کرن کریگ تاسیس شد. این مارک ، به معنای یک کاهن اعظم عجیب و غریب ، Belle Époque نامگذاری شده است . و مترادف با رویدادهای فرش قرمز و لباس عروس کف دار است .

جورجینا چاپمن و کرن کریگ تعریف زنان قدرتمند هستند. آنها برای اولین بار در 17 سالگی در کلاس نقاشی زندگی در دانشگاه هنر و طراحی چلسی لندن ملاقات کردند . و سالها بعد مارچسا متولد شد. یک سال پس از عرضه ، آنها اولین محصول مشهور خود ، Renée Zellweger را پوشیدند .

اطلاعات بیشتر:  معرفی عطرهای تام فورد

آنها متخصص لباس مجلسی هستند و روند خلاقانه آنها همکاری در هر سطح است. این چپمن است که برای هر مجموعه ، از جمله لباس های آماده ، عروس و نوت ، خط پخش ، و کریگ که بر پارچه های مجلل و تزئینات حکمرانی می کند . با ایجاد یک امپراطوری مد از ابتدا ، این دو نفر با ما در مورد نام تجاری خاص خود در مجلل و گلدوزی با الهام از رنگ های پیچیده و پارچه های پیچیده ترکیب می کنند و اینکه چگونه لباس های آنها به هر فرش قرمز یا عروسی با شکوه و جلوه ای جذاب می بخشد.

سفر مد برند مارچسا چگونه آغاز شد

جورجینا چاپمن و کرن کریگ
جورجینا چاپمن و کرن کریگ

جورجینا چپمن گفت : من همیشه به مد علاقه زیادی داشتم. مادرم بسیار شیک پوش بود ، بنابراین من فکر می کنم عشق به مد چیزی بود که من در اوایل آن را توسعه دادم و آن را انجام دادم. من در مدرسه هنر طراحی لباس می خواندم ، بسیار مجذوب ایده فرار از لباس و زمینه تاریخی پشت مد بودم.

کرن کریگ گفت: علاقه من همیشه به هنر ، منسوجات و مد بوده است. من همیشه از کودکی وسواس لباس های مجلسی را داشتم. حدس می زنم می توانید بگویید که چیزهای زیادی تغییر نکرده است .

نحوه شروع این برند

هر دو انها گفتند: ما اولین بار زمانی که در کالج هنر چلسی دانشجو بودیم ملاقات کردیم و فوراً روی هم کلیک کردیم. ما شباهت های زیادی با هم داشتیم و علائق مشابهی را هم برای طراحی و هم برای سفر داشتیم. اوایل صحبت کردن در مورد داشتن یک تجارت مشترک بود ، اما تا سال 2003 در تعطیلات در هند تصمیم گرفتیم که مارچسا را راه اندازی کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید