معرفی برند میو میو

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند میو میو
معرفی برند میو میو

برند میو میو یکی از برندهای پوشاک زنانه و از زیرمجموعه‌های برند پرادا است. این برند در سال ۱۹۹۳ توسط Miuccia Prada تاسیس شده است. میو میو همانند اسپورت و پوش در کشورهایی نظیر ایتالیا، آمریکا، فرانسه، مکزیک، سوییس، چین، استرالیا، ژاپن و … شعبه های زیادی دارد.

اولین طراحی موفق این برند لباس زنانه مربوط به کیف های نایلونی در سال ۱۹۸۵ بود . ۴ سال بعد خط تولید لباس های زنانه توسط این برند راه اندازی شد . و به دلیل تبلیغات زیاد این برند در کمترین زمان ممکن معروف شد.

تاریخچه

موچیاپرادا
موچیاپرادا

همانطور که میو میو خودش کاملاً بیان کرده است . Miu Miu یک مارک عاشق زنان متناقض است: فمینیست های هوشمندانه بی پروا ، بدون ترس ، سرگرم کننده ، با روحیه جدی . میوکیا پرادا به طور ضمنی می فهمد که مد سطحی نیست: این واسطه ارتباط ما با جهان پیرامون ماست. قدرت ساختن هویت اختیارات زن میو میو است. اعلام استقلال اوست سبک او تجسم این خصوصیات است . در یک زمان ظریف و قوی ، تصفیه شده و خام ، مظلوم و وحشیانه .

ریشه های میو میو به سال 1913 برمی گردد . تجارت کالاهای چرمی لوکس توسط ماریو ، پدربزرگ میوکیا پرادا تاسیس شده است. به دنبال طغیان گسترده جهانی توسط خط پرادا هنگامی که Miuccia Prada سکان هدایت را بر عهده گرفت ، Miu Miu توسط طراح ایتالیایی به عنوان برچسب خواهر “لوازم جانبی” در سال 1993 راه اندازی شد. نقطه مقابل آنچه در آن زمان سبک مینیمالیستی پرادا بود. (FYI ، Miu Miu در واقع نام مستعار Miuccia Prada است.) مورد پسند مداران و ویراستاران ، به زودی به یک برند مستقل تبدیل شد که دارای هویتی عجیب و غریب و آوانگارد است-درست مانند زنانی که دوست دارند از آن استفاده کنند.

در پاییز 2015 ، اولین عطر مورد انتظار Miu Miu با تبلیغاتی چشم نواز عرضه شد. کمپین با حضور بازیگر زن استیسی مارتین ، که توسط استیون میزل عکاسی شده است. این عطر محبوبیت این برند را چند برابر کرد . و به همین دلیل رشد زیادی در ان موقع اتفاق افتاد .

اطلاعات بیشتر:  نحوه پوشیدن لباس تکواندو

لوگو میو میو

لوگو این نام تجاری توسط Miuccia Prada افسانه ای ایجاد شد . که نام مستعار دوران کودکی اش MiuMiu بود. Miu Miu که یک برند فرعی دخترانه ا است . دارای طراحی هویت بصری قابل توجه و شجاعانه است. این سبک برند مادر را تکرار نمی کند و بر اساس یک رویکرد منحصر به فرد و فردی ساخته شده است . که حتی برای صنعت مد روز جهان کمی تحریک آمیز است . لوگوی Miu Miu مبتنی بر متن است ، اما نوع حروف کلمه آن بی نظیر است. خطوط صاف پررنگ حروف کوچک به دلیل ضخامت و زوایای گرد آن فوراً قابل تشخیص هستند. حروف “M” و “U” باز می شوند و “M” به نظر می رسد و دو “n” با هم تداخل دارند.

با وجود فونت متراکم و شدید ، علامت کلمه به نظر نمی رسد زیاد باشد . زیرا خطوط جداسازی سفید و فضای کافی بین دو قسمت پلاک نام وجود دارد . Miu Miu از یک پالت تک رنگ استفاده می کند . که وقتی روی لوازم جانبی مارک قرار می گیرد ، طلایی می شود . این رنگ بندی زیبا ظرافت و تجمل را به نام تجاری می افزاید و لوگوی آینده نگر و شجاع آن را جاودانه می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید