معرفی برند روبرتو ورینو

Rate this post
معرفی برند روبرتو ورینو
معرفی برند روبرتو ورینو

خانه روبرتو ورینو همانند برند زارا یک برند معروف مد اسپانیایی است که نام خود را از خود بنیانگذار آن گرفته است. روبرتو ورینو توانسته است از مرزها فراتر رود و با سخت کوشی و یک نتیجه عالی مسلح شده است. او علامت تجاری خود را در سال 1982 ایجاد کرد، از آن زمان تاکنون، این نام مترادف با مد اسپانیایی بوده است. از همان ابتدا، طراح نشان داد که می‌توان سادگی، ظرافت و عقلانیت را با هم ترکیب کرد و سپس آنها را به مد برای مصرف‌کنندگان تبدیل کرد.

این برند قوانین بازار را درک می کرد و کلید موفقیت یک رویکرد روشن هم در طراحی لباس و هم برای تعریف تجارت بود. این شرکت در چند سال گذشته به طور چشمگیری گسترش یافته است . و این امکان را برای روبرتو ورینو فراهم کرده است تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند . هدف هر طراح به آینده است. روبرتو ورینو جوایز بسیاری را در کارنامه خود دریافت کرده است و خلاقیت و منحصر به فرد بودن او را به رسمیت می شناسد.

امروزه این برند نه تنها پوشاک مد و لوازم جانبی مردانه و زنانه را ارائه می دهد . بلکه عینک، عطر و دکوراسیون داخلی نیز تولید می کند. در حال حاضر، روبرتو ورینو بر روی شامل مزایای ارائه شده توسط فناوری با توجه به مواد جدید، کیفیت، راحتی، عملکرد و سادگی تمرکز دارد که همه اینها از ویژگی های ثابت کار طراح هستند. این طراح همچنین سفیر جدید خودروی مزدا6 در اسپانیا است.

تاریخچه

در طراحی و کیفیت پارچه ها، همراه با ظاهری ظریف، زنانه و همیشه تحریک کننده، دستورالعمل روبرتو ورینو است. این طراح مشهور جهان در سال 1945 در ورین (گالیسیا) به دنیا آمد و در پاریس به تحصیل در رشته هنرهای زیبا پرداخت و در دهه شصت در آنجا اقامت گزید. پس از طراحی چندین مجموعه برای بیلی بانی، روبرتو ورینو با مسئولیت راه اندازی شرکت فرانسوی در اسپانیا به کشور خود بازگشت.

اطلاعات بیشتر:  استایل کژوال چیست؟

در سال 1982، او اولین مجموعه خود را با برچسب شخصی خود، روبرتو ورینو ایجاد کرد . و در سال 1983، اولین فروشگاه خود را در پاریس در خیابان 33 Rue de Grenelle افتتاح کرد. بنابراین اولین طراح اسپانیایی (به جز Balenciaga) شد که یک نقطه فروش داشت. در سال 1984، اولین شوی مد خود را در پاسارلا سیبلس ارائه کرد . و در سال 1987، شروع به فروش مجموعه های خود در “Boutique Internacional” از فروشگاه های زنجیره ای پیشرو اسپانیایی، “El Corte Inglés” کرد. در سال 1997، او پیشنهادات مد خود را گسترش داد تا شامل مجموعه مردان روبرتو ورینو و در سال 2004، مجموعه لوازم جانبی شود.

مدل های برتر مانند کریستی تورلینگتون، هلنا کریستنسن، اولاتز لوپز گارمندیا، یاسمین گووری و کوردولا رییر در برخی از افسانه ای ترین کمپین های Verino ایفای نقش کرده اند . که توسط عکاسان بزرگی مانند خاویر والهونرات و ژاک اولیوار جاودانه شدند. مونیکا بلوچی و ایمان نیز در شوهایش از مدهای او الگوبرداری کرده اند.

او بیست و پنجمین سالگرد خود را با نمایشگاه «روبرتو ورینو» جشن گرفت. 25 سال مد» در سپتامبر 2007 در موزه دل تراژه مادرید و در مارس 2008 در بنیاد گابارون نیویورک، هر دو با موفقیت چشمگیر انتقادی و حضور عمومی بی سابقه.

حال امروزیه برند روبرتو ورینو

امروزه روبرتو ورینو به یکی دیگر از اصول اساسی خود وفادار است: نوآوری. در سال 2016، او اولین طراح اسپانیایی بود که آخرین روند بین المللی “اکنون ببینید، همین حالا بخر” را اتخاذ کرد. یعنی او در نمایش های خود مجموعه فصلی فعلی را با مدهایی که بلافاصله در فروشگاه ها برای خرید در دسترس هستند ارائه می دهد و از این رو به نیازها و سبک زندگی مشتریان خود در جامعه امروزی توجه می کند.

کارکنانی متشکل از چهارصد نفر، یکصد و هشتاد نقطه فروش، یک فروشگاه آنلاین که به طور فزاینده‌ای ضروری‌تر می‌شود، حضور در پرتغال و مکزیک و یک پروژه بلندپروازانه برای نوسازی و گسترش بین‌المللی تنها نمونه‌هایی از این موارد هستند. آینده امیدوار کننده ای که برای این نام تجاری در پیش است.

اطلاعات بیشتر:  شش نکته مهم برای جلوگیری از تبلیغات گمراه کننده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید