معرفی برند زنانه تامی هیلفیگر

5/5 - (2 امتیاز)
معرفی برند زنانه تامی هیلفیگر
معرفی برند زنانه تامی هیلفیگر

در سال 1985 هنگامی که تامی هیلفیگر شروع به فروش شلوار جین از صندوق عقب اتومبیل خود کرد. داستان این برند شروع شد . امروزه این برند با کیفیت ترین محصولات را در سراسر جهان به مصرف کنندگان ارائه می دهد. و به دلیل تجلیل از اصل سبک خنک آمریکایی با طیف گسترده ای از طرح های شاداب و پیچیده ، بین المللی شناخته شده است.

موسس تامی هیلفیگر همچنان طراح اصلی شرکت است . و رهبری و جهت گیری وی در روند طراحی ، این برند را به یکی از برجسته ترین برندهای سبک زندگی در جهان تبدیل کرده است. این برند در حال حاضر بیش از 15000 همکار در سراسر جهان با بیش از 2000 فروشگاه خرده فروشی دارد. تامی که متعهد به پایداری است ، دائماً تلاش می کند . مجموعه این برند شامل برخی از آثار کلاسیک از طیف Tommy Hilfiger از جمله تی شرت ، یقه زنانه ، شلوار جین و کاپشن که مطمئناً سبک بازی شما را تقویت می کند است.

تاریخچه تامی هیلفیگر

تامی هیلفیگر در 24 مارس 1951 در المیرا ، نیویورک به دنیا آمد . تامی هیلفیگر در آکادمی آزاد المیرا در دبیرستان شرکت کرد . کارآفرینی هیلفیگر از کودکی مشهود بود. در نوجوانی ، او شروع به فروش شلوار جین در شهر نیویورک کرد . در 18 سالگی ، او مغازه ای به نام The People Place در المیرا باز کرد . که لوازم هیپی مانند ته زنگ ، بخور و ضبط می فروخت.بعد از مدتی هیلفیگر یک فروشگاه زنجیره ای داشت و درآمد شش رقمی بود . اقتصاد ، کسب و کار او را به شدت تحت تاثیر قرار داد . و او در سال 1977 ورشکست شد .

در سال 1976 ، هیلفیگر عاشق سوزی کارونا ، کارمند یکی از فروشگاه های خود شد. این زوج ازدواج کردند و مدت کوتاهی پس از ورشکستگی به منهتن رفتند. آنها به عنوان یک تیم طراحی زن و شوهر توسط مارک پوشاک Jordache استخدام شدند . اما تنها پس از یک سال اخراج شدند. هیلفیگر به عنوان یک طراح جوان سخت کوش شهرت یافت . و برای مشاغل پری الیس و کالوین کلاین در نظر گرفته شد. اما آنچه او واقعاً می خواست برچسب شخصی او بود .

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند کرید

برجسب شخصی

تامی هیلفیگر
تامی هیلفیگر

در سال 1984 ، کارآفرین هندی موهان مرجانی با هیلفیگر تماس گرفت . که به دنبال یک طراح برای هدایت خط تولید لباس های مردانه بود. مرجانی به هیلفیگر اجازه داد تا برچسب را تحت نام خود طراحی کند و قرارداد را ببندد. این زوج با کمپین بازاریابی رعد اسا ورود هیلفیگر را به صحنه اعلام کردند . که شامل یک بیلبورد جسورانه در میدان تایمز شهر نیویورک بود . و هیلفیگر را به عنوان بزرگترین مورد بعدی در مد آمریکا اعلام کرد. هیلفیگر در سال 1986 به خبرنگار گفت: “من فکر می کنم طراح بزرگ بعدی آمریکا هستم.”

تاکتیک های آنها موسسه مد را رتبه بندی کرد . که به خودنمایی برهنه هیلفیگر نگاهی نادرست داشت . کالوین کلاین حتی با یک سازنده بیلبورد در یک رستوران در شهر نیویورک وارد یک مسابقه فریاد شد . اگرچه هیلفیگر از پیامد شرمنده بود ، اما تاکتیک های جسورانه کار کرد. خط تولید لباس های هیلفیگر با نشان تجاری قرمز ، سفید و آبی او خیلی زود محبوبیت زیادی پیدا کرد.

در اوایل دهه 1990 ، دنیای هیپ هاپ از نسخه های بزرگ لباس های هیلفیگر استقبال کرد . . انتخاب اسنپ داگ از تیشرت غول پیکر تامی هیلفیگر در اجرای برنامه شنبه شب زنده در مارس 1994 آمار فروش را به بالاترین حد خود رساند . با وجود موفقیت تجاری هیلفیگر ، اما نخبگان مد همچنان او را تحقیر می کنند . در سال 1994 ، سالی که هیلفیگر پیشتاز شورای معتبر طراحان لباس سال آمریکا از سوی طراحان مد آمریکا بود . CFDA تصمیم گرفت به هیچ وجه این جایزه را ندهد. آنها بعداً تسلیم شدند و در سال 1995 آن را به او دادند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید