معرفی برند توری برچ

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند توری برچ
معرفی برند توری برچ

توری برچ برند مد خود را با نام “Tory by TRB” ، که پس از مدتی به “Tory Burch” معروف شد . در فوریه 2004 با یک فروشگاه خرده فروشی در منطقه Nolita منهتن راه اندازی کرد. بیشتر موجودی ها در روز اول فروخته شد. از زمان راه اندازی ، این شرکت به 250 فروشگاه Tory Burch در سراسر جهان ، از جمله پرچمداران نیویورک ، لس آنجلس ، لندن ، پاریس ، رم ، توکیو و سئول و سایت های تجارت الکترونیک به هفت زبان ، افزوده شده است. پرچمدار شانگهای این شرکت که در سال 2014 راه اندازی شد ، بزرگترین فروشگاه این برند است. خط مد این برند ، شامل لباس های آماده ، کفش های مجلسی ، کیف دستی ، لوازم جانبی ، ساعت ، دکوراسیون منزل و مجموعه عطر و زیبایی است .

تاریخچه توری برچ

توری برچ
توری برچ

برند توری برچ در سال 2004 توسط یک طراح امریکایی به نام توری برچ بنیان گذاری شد . در ان زمان این برند تجمل لوکس آمریکایی را با دیدگاه جهانی بازتعریف کرد . هدف این شرکت توانمندسازی تمامی زنان است . در سپتامبر 2011 ، بورچ تصمیم به ارائه اولین نمایش مد خود گرفت . و مجموعه خو را روی صحنه نمایش برد . و بعد از ان در فصل مد نیویورک هر فصل به نمایش خود ادامه می دهد.

بورچ در سال 2009 سهام اقلیت شرکت خود را به یک شرکت خصوصی مکزیکی به نام Tresalia Capital فروخت. سرمایه گذاران اقلیت اضافی در دسامبر 2012 همراه با حل و فصل اختلافات حقوقی بین برچ و همسر سابقش اضافه شدند. گفته می شود که این توافق مانع قابل توجهی برای IPO آینده است . که مورد بحث قابل توجهی در صنایع مالی و مد بوده است. از سال 2015 ، برچ اظهار داشت که هیچ برنامه ای برای انتشار عمومی این شرکت وجود ندارد. در پاییز 2013 ، بورچ اولین عطر و مجموعه کپسول زیبایی خود را با نام Est e Lauder عرضه کرد .

توری جهان را رنگی می بیند. او به شیوه ای که رنگ ها یکدیگر را تکمیل می کنند و بازی می کنند ، جذب می شود. زندگی رنگی کامل ، اصل راهنمای او در نحوه زندگی ، طراحی و رهبری شرکت است. رویای او الهام بخشیدن به مردم در سراسر جهان برای زندگی در رنگ های با شخصیت است. در سال 2014 ، توری اولین کتاب خود را با نام Tory Burch In Color ، پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز نوشت که در آن افراد ، مکانها و چیزهایی را که از او الهام گرفته اند را به اشتراک می گذارد.

توری اسپورت

در سپتامبر 2015 ، بورچ توری اسپورت را که ، یک خط لباس مجلسی با عملکرد متفاوت بود . در یک وب سایت اختصاصی ، و در یک فروشگاه پاپ آپ در خیابان الیزابت در منهتن ، در فضایی که اولین بوتیک مارک خود را در سال 2004 راه اندازی کرده بود ، معرفی کرد. فروشگاه تنهایی در خیابان پنجم در نیویورک ، و بوتیک هایی در شرق همپتون و دالاس ، در سال 2016 افتتاح شد.

تا اواخر سال 2017 ، توری اسپورت در چندین شهر در سراسر ایالات متحده فروشگاه داشت . این مجموعه شامل طرح هایی برای دویدن ، استودیو ، تنیس ، شنا و گلف و همچنین لباس های قبل و بعد از تمرین است. هر دو خط Tory Burch و خط Tory Burch Sport از بنیاد Tory Burch پشتیبانی می کنند . که زنان کارآفرین را با ارائه دسترسی به سرمایه ، آموزش تجارت ، شبکه و برنامه مشارکت کنندگان توانمند می کند.

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی برند توری برچ»

  1. بازتاب: راه اندازی تولیدی لباس در 11 مرحله (راهنمای کامل) - معصومه برادران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید