معرفی برند ویکتوریا سکرت

Rate this post
معرفی برند ویکتوریا سکرت
معرفی برند ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت نیز مانند برند ورا ونگ یک شرکت در ایالات متحده است . این شرکت به فروش لباس های زیر مشهور است . و چندین دهه است که فعالیت می کند. در اواخر دهه 1990 و 2000 این برند به موفقیت چشمگیری دست یافت . اما امروزه کمی از طرفداران خود را از دست داده است . این شرکت در حال تغییر تصویر برند خود است و به همین دلیل تلاش خود را برای جذب مشتری بیشترکرده است. شرکت Secret Victoria با توجه به اینکه محصولات بیشتری به مشتریان خود می فروشد . و در عین حال توانسته مشتریان جدیدی را نیز به دست آورد موفق بوده است. این مقاله به برخی از سوالات مربوط به مورد شرکت Victoria’s Secret Pink پاسخ می دهد

تاریخچه ویکتوریا سکرت

Victoria’s Secret


ویکتوریا سکرت در سال 1977 تاسیس شد.این شرکت یک خرده فروش آمریکایی لباس زنانه ، به ویژه لباس زیر و محصولات زیبایی است. این شرکت در سال 2006 5 میلیارد دلار از محصولات خود را فروخته است و توانسته 1 میلیارد دلار درآمد داشته است. یک از رازهای موفقیت ویکتوریا نمایش مد سالانه خود که بسیار بحث برانگیز است بوده .آنها به دلیل فهرست های خود ، که هر دو دارای مدل های برتر مد هستند ، بسیار مشهور هستند.

ویکتوریا سکرت توسط روی ریموند و همسرش گی در 12 ژوئن 1977 در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا تاسیس شد. هشت سال قبل از تأسیس ویکتوریا سکرت ، ریموند هنگام خرید لباس زیر زنانه برای همسرش در یک فروشگاه بزرگ شرمنده شده بود. نیوزویک در یک گزارش گفت که که او با نگاهی به این حادثه در سال 1981 می گوید: “وقتی سعی کردم برای همسرم لباس زنانه بخرم ،” من با قفسه هایی از پارچه های و لباس های زشت نایلونی با چاپ گل زشت روبرو شدم . به همین دلیل به فکر تاسیس یک برند افتادم . ریموند قبل از اینکه 40 هزار دلار از والدینش و 40 هزار دلار از بانک برای تأسیس ویکتوریا سکرت قرض بگیرد ، بازار لباس زیر را به مدت 8 سال مطالعه کرد. و سر انجام بعد هشت سال اولین فروشگاه این شرکت در مرکز خرید استانفورد در پالو آلتو ، کالیفرنیا تاسیس کرد .

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند زهیر مراد

خط تولید مخفی VICTORIA

VS بزرگ ترین مارک فروش لباس زیر است . اما اکنون فقط به لباس زیر محدود نمی شود. همچنین با موفقیت وارد بازارهای دیگر شده است. محصولات دیگری که توسط Victoria’s Secret عرضه می شوند عبارتند از: لباس شنا ، عطر ، موسیقی سی دی ، محصولات مراقبت از بدن و حمام ، لوازم آرایشی ، مجموعه لباس های ورزشی ، مجموعه صورتی برای کفش های نوجوانان و پوشاک .

تبلیغات

ویکتوریا سکرت هر سال نمایش مد خود را برگزار می کند . که بسیار مشهور و مورد انتظار است. هر سال حدود 40 مدل روی باند پیاده روی می کنند . و از این تعداد فقط 10 مدل برچسب فرشته ها را دریافت می کنند. این فرشتگان سخنگوی برند هستند و به عنوان سفیران برند عمل می کنند. ویکتوریا سکرت افراد مشهور را برای تبلیغات برند خود استخدام نمی کند .

در تبلیغات این برند اولین چیزی که شما می بینید سوتین قرمز است. پس از آن متوجه بزرگترین متن می شوید ، لوگوی “ویکتوریا سکرت” و آخرین چیزی که مشاهده می کنید دست زنی است که سوتین را بالا گرفته است. بنابراین واضح است که تبلیغات لباس زیر توسط Victoria’s Secrets انجام می شود.

ادریانا لیما یکی از فرشتگان
ادریانا لیما یکی از فرشتگان

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی برند ویکتوریا سکرت»

  1. بازتاب: معرفی برند کلوئه و بیان تاریخچه اصرار امیز این برند - اسپرت پوش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید