معرفی برند الکساندر وانگ

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند الکساندر وانگ
معرفی برند الکساندر وانگ

الکساندر وانگ بخشی از فرهنگ پاپ آمریکایی است و این ، به نوعی ، همیشه هدف بوده است. نام طراح مد در آهنگ های رپرهایی مانند کانیه وست کم می شود ، لباس های او توسط مدل های برتر کشور پوشیده می شود و میلیون ها دنبال کننده آنلاین دارد.

وانگ که فرزند مهاجران چینی است که از طریق تایوان در سانفرانسیسکو ساکن شده اند ، برچسب مد خود را در شهر نیویورک در 20 سالگی راه اندازی کرد. در 15 سال پس از آن ، او امپراتوری جهانی مد روز و همکاری با مارک های مصرفی قابل دسترس مانند Uniqlo و H&M را ایجاد کرد. امروزه این برند به یکی از بهترین برند های دنیا تبدیل شده است.

تاریخچه الکساندر وانگ

الکساندر وانگ در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا متولد و بزرگ شد . و برای تحصیل در مدرسه طراحی پارسونز به شهر نیویورک نقل مکان کرد. در سال 2005 ، پس از دو سال ، او تصمیم گرفت راه اندازی برچسب شخصی خود را دنبال کند. این مجموعه عمدتا با لباس بافتنی آغاز شد که توسط شش شبح تک جنس نمایان می شد. در بهار 2007 ، آن را به یک خط کامل لباس آماده برای زنان تبدیل کرد . و این مجموعه برای اولین بار در پاییز 2007 در باند نمایش داده شد.

در سال 2008 ، وانگ به عنوان دریافت کننده صندوق مد CFDA/Vogue افتخارات برتر را دریافت کرد . و اولین مجموعه کیف های دستی خود را در همان سال راه اندازی کرد. او هنگامی که در مراسم جایزه مد CFDA 2009 به عنوان طراح سال لباس زنانه Swarovski در سال 2009 به عنوان طراح سال لباس زنانه انتخاب شد . توسط همسالانش شناخته شد و در اکتبر 2009 ، جایزه نساجی سوئیس را دریافت کرد. در آن سال ، او همچنین Women’s T by Alexander Wang and Footwear را راه اندازی کرد . در حالی که مردان T توسط Alexander Wang یک سال بعد راه اندازی شد.

بعد سال2010

الکساندر وانگ
الکساندر وانگ

لباس مردانه در سال 2011 عرضه شد و الکساندر وانگ توسط GQ به عنوان بهترین طراح لباس مردانه در سال و از طرف CFDA به عنوان بهترین طراح لوازم جانبی در همان سال شناخته شد. الکساندر وانگ اولین فروشگاه شاخص خود را در فوریه 2011 در شهر سوهو نیویورک افتتاح کرد. پس از افتتاح فروشگاه اصلی نیویورک ، الکساندر وانگ دومین فروشگاه اصلی خود را در آوریل 2012 در پکن چین افتتاح کرد. امروزه الکساندر وانگ بیش از 15 فروشگاه در سراسر جهان دارد . که از جمله آنها می توان به سایت تجارت الکترونیک خود به بیش از 50 کشور جهان اشاره کرد.

دسته های مردانه و زنانه لباس های آماده ، T by Alexander Wang ، کیف های دستی ، کفش ، کالاهای چرمی کوچک و مجموعه OBJECTS ، مجموعه ای از اقلام سبک زندگی شخصی ، که به بیش از 700 خرده فروش برجسته جهان در همه رده ها فروخته می شود. به در اصل ، حساسیت نام تجاری الکساندر وانگ در عدم انجام شده منعکس می شود. یک کنجکاوی در پس تناقضی که بین پالایش و ناقص نهفته است . وجود دارد و اشاره ای است که همیشه به ایده خود در مورد لباس روزمره اشاره می کند.

نمایندگان برچسب او از به اشتراک گذاشتن منابع مالی خودداری کردند ، اما اشاره کردند که درآمد سالانه از 150 میلیون دلار فراتر می رود ، مبلغی که توسط Business of Fashion در سال 2016 گزارش شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید