معرفی برند دیزل

Rate this post
معرفی برند دیزل
معرفی برند دیزل

برند دیزل یک برند جهانی پوشاک و یکی ار بهترین تولید کنندگان شلوار لی است . این شرکت با سابقه ای به بیش از 30 سال قبل، در حال حاضر حدود 2200 نفر در سراسر جهان با گردش مالی 1.3 میلیارد پوندی استخدام می کند . و محصولات آن در بیش از 5000 فروشگاه موجود است. با این حال، این لیست از اعداد بسیار کمتر از شرکت، افراد و بنیانگذار پشت سر آنها جالب است. دیزل یک شرکت قابل توجه با ذهنیت منحصر به فرد است. طرز فکری که فروش و سود را در رتبه دوم پس از ساختن چیزی خاص قرار می دهد، چیزی «باحال» و چیزی که می تواند دنیا را از طریق مد تغییر دهد.

داستان با رنزو روسو جوانی شروع می شود . که علاقه زیادی به لباس هایی دارد که می پوشد . اما از گزینه های موجود در زادگاهش مولونا، ایتالیا ناامید شده است. او تصمیم گرفت از اشتیاق خود برای ساختن لباس هایی که می خواست بپوشد استفاده کند. رنزو به پارچه شورشی دهه 1960 و راک اند رول: جین کشیده شد. این الهام بخش او شد تا شلوار جین بسازد . که به او و دیگران اجازه می‌دهد تا خود را به گونه‌ای بیان کنند که لباس‌های دیگر نمی‌توانند. رنزو که محبوبیت خود را نشان می‌داد . بیشتر و بیشتر از خلاقیت‌های دست‌ساز خود ساخت و آنها را در سراسر ایتالیا از پشت وانت کوچکش فروخت. رنزو هنوز جوان، مالک و مدیر عامل شرکت دیزل به همراه آن فهرست چشمگیر چهره هاست. ظاهراً آن انگیزه و اشتیاق نتیجه داد.

تاریخچه برند دیزل

رنزو روسو برند دیزل را در سال 1978 ایجاد کرد و نام آن را دیزل انتخاب کرد . زیرا درک آن آسان است . و در سراسر جهان یکسان تلفظ می شود. در آن زمان، دیزل نیز به عنوان یک “انرژی جایگزین” در نظر گرفته می شد، بنابراین این کلمه به معنای طعم جایگزین در مد بود. در سال 1985 رنزو روسو کنترل انحصاری دیزل را به دست آورد . و خود را با یک تیم بین المللی از طراحان و کارکنان با استعداد احاطه کرد.

اطلاعات بیشتر:  معرفی برند لانکوم

دیزل اولین کمپین تبلیغاتی “برای زندگی موفق” خود را در سال 1991 راه اندازی کرد و فوراً برای بازاریابی نوآورانه شهرت پیدا کرد. اولین فروشگاه های شاخص برند دیزل، در نیویورک، رم و لندن، در سال 1996 افتتاح شدند. در سال 2000، دیزل Staff International، تولید کننده و توزیع کننده ایتالیایی لیبل های طراح بین المللی را خریداری کرد.

دو سال بعد رنزو روسو سهامدار عمده Maison Martin Margiela شد. در سال 2007 دیزل با بخش محصولات لوکس L’Oréal همکاری امضا کرد تا خطی از عطر را راه اندازی کند .در اوایل سال 2008 در هفته مد نیویورک یک مجموعه جدید لباس پیشرفته با نام طلای سیاه دیزل عرضه شد. طراح یونانی سوفیا کوکوسالاکی از FW 2010 شروع به ایفای نقش اصلی در این مجموعه کرد، اولین اولین کار او به عنوان طراح زن طلای سیاه دیزل در فوریه 2010 در نیویورک بود.

سال نو با تغییرات زیادی در دیزل نیز آغاز شده است، که با اعلام آن شروع شد. انتصاب یک مدیر هنری جدید برای خط دیزل: از ژانویه 2010 برونو کولین، ناشر فرانسوی و بنیانگذار مجله ترند WAD، اکنون مسئول ایجاد و ترکیب تیمی از خلاقان داخلی و خارجی است تا اطمینان حاصل شود که دیزل همچنان یکی است. از نوآورترین برندهای جهان با ورود به دهه جدید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید