معرفی برند لاکست

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی برند لاکست
معرفی برند لاکست

در سن 18 سالگی ، رنه لاکست با خانواده اش در بوردو زندگی می کرد . و دانش آموز با استعدادی در مدرسه پلی تکنیک بود. درست مثل پدرش ، او عاشق ورزش بود و بازی تنیس بیشتر وقتش را می گرفت. این اشتیاق سرانجام او را واداشت . تا برای اختراع زندگی خود تحصیلات خود را رها کند. مسابقه پس از مسابقه ، رنه لاکست تاریخچه تنیس را نوشت تا اینکه با استفاده از بهترین کفش های تنیس بهترین بازیکن جهان شد .

او با هفت عنوان گرند اسلم در کمربند خود ، نامی برای خود دست و پا کرد . و حتی یک نام مستعار نیز کسب کرد. در بوستون در سال 1923 ، کاپیتان او قول داد . که در صورت پیروزی در مسابقه بعدی ، یک چمدان چرمی تمساح برای او بخرد . که در ویترین مغازه او را تحسین می کرد. رنه شکست خورد ، اما مطبوعات آمریکایی به خاطر سرسختی خود در زمین و اشاره به این شرط بندی غیرمعمول او را “تمساح” نامیدند. نام مستعار به سرعت در سراسر جهان تنیس پذیرفته شد. خود رنه حتی آن را تشویق کرد و از دوست و استیلیست خود رابرت جورج خواست تا یک کروکودیل را روی کت های سفید که هنگام ورود به محوطه می پوشید ، بدوزد. و با آن ، افسانه آغاز شد.

در سال 1930 ، رنه لاکست با قهرمان گلف ، سیمون تیون د لا شوم ازدواج کرد. علیرغم اینکه گلف در آن زمان مختص مردان بود ، این زن جسور یکی از چهره هایی بود . که آداب و رسوم پذیرفته شده را تکان داد و به تغییر جهان کمک کرد. این زوج با ارزش های برتری ، فروتنی ، شور و بازی عادلانه زندگی می کردند . ارزش هایی که خانواده لاکست را هدایت می کردند و به کاترین لاکوست ، قهرمان تیم گلف جهان (1967) منتقل شد.

فروشگاه برند لاکست
فروشگاه برند لاکست

تاریخچه برند لاکست

داستان رنه لاکوست با سنت چالش برانگیز نوشته شده است. در سال 1933 ، او انقلابی را در قالب یک پیراهن چوگان انعطاف پذیر و سبک با پنبه “پتی پیکه” به میدان آورد. و در مقابل پیراهن های معمولی که به تنیس بازان تحمیل شده بود پرواز می کرد. در سال 1933 ، او Lacoste را با André Gillier تأسیس کرد ، که اولین نام تجاری بود که روی لباس خود لوگو داشت. او به عنوان یک بیننده واقعی ، یک ضربه گیر که بین رشته ها در راکت ها نصب شده بود را در سال 1960 ثبت کرد . و سپس یک راکت فولادی در سال 1963 که 46 عنوان قهرمانی گرند اسلم را بین سالهای 1966 تا 1978 کسب کرد!

در طول دهه 1950 ، لباس های برند Lacoste به سراسر جهان صادر شد. با توسعه خط کودکان ، این دوره تغییر را اعلام کرد: تولد یک نماد بین نسلی. علاوه بر محصولات خود ، Lacoste همچنین با روحیه ورزشی تعریف می شود که همچنان راهنمای انتخاب برند امروز در مجموعه ها و تعهدات خود به جامعه و پایداری است.به دنبال فرصت های جدید Lacoste به توسعه طیف وسیعی از لوازم جانبی زیبا ادامه داد . و یک خط عینک با همکاری طراح Cahours de Virgile ایجاد کرد.

Lacoste اولین مجموعه کالاهای چرمی خود را با مشارکت طراحان که از سنت چرم فرانسوی حمایت می کنند ، راه اندازی کرد. قطعات شامل کمربندهای طراحی شده با Maison Hamon و چمدان و کیف های ورزشی با Sogedi بود.این برند اولین کفش های معمولی Lacoste خود را با گروه انگلیسی Pentland ، تولید کننده کفش که در 1932 تاسیس شد ، افتتاح کرد . Lacoste بار دیگر نوآوری کرد و با نشان دادن اولین خط ساعت خود در نمایشگاه ساعت بازل ، زمان خود را به نمایش گذاشت.

فروش این برند

در سال 2012 ، Lacoste توسط Maus Frères SA ، یک تجارت خانوادگی که در ژنو در 1902 تأسیس شد ، خریداری شد. مجذوب نام تجاری و مرد پشت آن ، Maus Frères SA – که در حال حاضر توسط Thierry Guibert مدیر عامل Lacoste کارگردانی می شود . از همان میراث و ارزش ها حمایت می کند. خوش بینی ، اشتیاق ، ظرافت ، شجاعت و سرسختی. از زمان خرید ، Maus Frères SA مجموعه ای از مارک ها ، MF Brands Group ، با محوریت یک بخش ، پوشاک و لوازم جانبی ، از طریق مارک های برتر مانند Lacoste ، Gant ، Aigle ، Tecnifibre و اخیراً The Kooples در سال 2019 ایجاد کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید