
معنی رنگ قرمز در فرهنگ های مختلف در موارد زیادی دخالت می کند . رنگی که هم بر گناهکاران و هم بر مقدسین حاکم بوده است . معنی رنگ قرمز چقدر بر صنعت مد تأثیر دارد ؟ روندهای آینده آن چیست؟
بقایای باستان شناسی که از چین کشف شده بود. قدمت 15000 سال نشان می دهد که رنگ قرمز عمدتاً در آن دوره استفاده می شده است. رنگی که نمایانگر شانس، اشتیاق، شادی و حتی خطر است. قرمز بیشترین تأثیر را داشته، دارد و خواهد داشت، به ویژه در دنیای مد. چه لباسهای مد و چه دیگر لوازم مد، سایههای جذاب قرمز رنگ عمیق و افراد جذاب را در ترکیب قرار میدهند.
قرمز در ارتباط با زیاده روی اشرافی، کد مد برای تمام فصول است. رنگ قرمز تأثیر بصری قوی در مجموعه طراحان و شیک پوشان ایجاد می کند. قدرتمند و هیجان انگیز است، می تواند بدون انجام کاری بیانیه ای را بیان کند. رنگ تقریباً تمام رنگ های پوست را تکمیل می کند. پوشیدن قرمز بیانگر این است که پوشنده مسئول است . و سرشار از هیجان است.
معنی رنگ قرمز :

قرمز یک رنگ برجسته است. رنگ های مختلف زرشکی بیشترین تأثیر را در دنیای مد دارد. مدلهایی که از سر تا پا به رنگ زرشکی پوشیده شدهاند . باند فرودگاه را روشن میکنند. این رنگ با قویتر شدن، راه خود را به باند تامی هیلفیگر، مارک، گوچی، بالنسیاگا و بسیاری دیگر از برندها باز میکند. مدلی با لنگای سفید با حاشیه قرمز و طلایی و لوازم جانبی قرمز رنگ میتواند صاحب رمپ شود. در مسیر جسورانهترین روند فصل، رنگهای سرخابی، قرمز، گیلاسی و زرشکی میتواند فضایی از مدرنیته را در استایل فرد ایجاد کند.
با پارچه های غنی مانند توری، ابریشم، مخمل و پارچه ابریشمی به خوبی ست می شود. هنگام پوشیدن لباس های قرمز، لوازم جانبی باید به حداقل برسد. لباسهایی با یقه «V» فرورفته، که روی بدنه به شکل دهها پانل در میآیند، ظاهر جذابی ایجاد میکنند. دامنهای مجلل قرمز مجلل که با توری شفاف پیچیده شدهاند . مجموعهای جذاب را ایجاد میکنند. می توان با قرمز زیبا به نظر رسید. حتی بدون ظاهر دراماتیک یک مدل باند.
قرمز رنگ مناسبی برای ترکیب با سایه های خنثی مانند سیاه و خاکستری است. حتی اگر برای لباس نباشد. رنگ انتخاب خوبی برای لوازم جانبی مد مانند کیف پول، کفش و روسری است. یک کت و شلوار محافظه کار که برای یک جلسه کاری پوشیده می شود . را می توان با یک جفت کفش قرمز رنگ پر جنب و جوش کرد. قرمز یک رنگ برجسته بسیار قدرتمند است و هنگام استفاده از لباس یا لوازم جانبی باید مراقب آن بود. رنگ قرمز بیش از حد نیز می تواند غلبه کند.
ساختمان با نام تجاری:
رنگ ها برای ایجاد هویت برند متمایز بسیار مهم هستند. آنها یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند می سازند. تقریباً 60 تا 90 درصد ارزیابی اولیه مشتریان بر اساس رنگ است. بیننده را وادار می کنند که بماند یا فوراً برود. رنگ قرمز تداعیهای مثبتی را برمیانگیزد . که یک نظر اولیه را درباره برند شکل میدهد. آبی و قرمز قوی ترین رنگ های شرکتی را تشکیل می دهند. رنگ قرمز که در لوگوها استفاده می شود توجه بیننده را به خود جلب می کند. این آرم ها را چشم نواز می کند و مشتری را به عمل فرا می خواند . قرمز یک رنگ قدرتمند است و می تواند به تنهایی باقی بماند. رنگ با تلاش صفر استایلی فوری ایجاد می کند.
بازتاب: رنگ زرد نشان دهنده چه چیزی است؟ - اسپورت پوش
بازتاب: پوشیدن لباس بنفش نماد چه چیزی است - اسپورت پوش