تعریف لوگو

5/5 - (1 امتیاز)
تعریف لوگو
تعریف لوگو

در سطح بسیار ابتدایی ، لوگوها(ارم ها) نمادهایی هستند که از متن و تصاویر تشکیل شده اند و به ما کمک می کنند مارک هایی را که دوست داریم شناسایی کنیم. اما آنها می توانند خیلی بیشتر باشند! لوگوی خوب سنگ بنای برند شماست. این به مشتریان کمک می کند بفهمند شما چه کار می کنید ، چه کسی هستید . و برای چه چیزی ارزش قائل هستید. این مسئولیت زیادی در مورد یک تصویر کوچک است. در اینجا تعریف لوگو چیست و چگونه می توان از آن حداکثر استفاده را برد را بیان کرده ایم پس با ما باشید .

لوگو چیست؟

لوگونمادی است که از متن و تصاویر تشکیل شده است و یک کسب و کار را مشخص می کند. یک لوگوی خوب نشان می دهد که یک شرکت چه کار می کند و مارک چه ارزشی دارد. طراحی لوگو همه چیز در مورد ایجاد علامت تجاری بصری مناسب برای یک شرکت است. بسته به نوع ، یک لوگو معمولاً از یک نماد یا علامت تجاری و یک لوگو ، به همراه یک برچسب تشکیل شده است.

یک لوگو شما را از سایر رقبا متمایز می کند

شاید اساسی ترین عملکرد یک لوگو این باشد که به کسب و کار شما نشان منحصر به فردی بدهید که شما را از سایر مشاغل متمایز می کند.این امر به ویژه در صورتی اهمیت دارد. که کسب و کار شما دارای رقابت باشد. قبل از تهیه لوگو برای کسب و کار خود ، می خواهید در مورد ظاهر رقبای خود تحقیق کنید . تا بتوانید موقعیت خود را تعیین کنید. با استفاده از ویژگی منحصر به فرد جغرافیای خود و تبدیل آن به مسواک ، نحوه آرم Cactus Dental را از دریای آرم های کلیشه در صنعت دندانپزشکی جدا کنید. البته ، شما نمی خواهید آنقدر غیر معمول باشید که مشتریان بالقوه برند شما را درک نکنند.

اطلاعات بیشتر:  چگونه کفش های چرمی خود را به درستی تمیز و محافظت کنید

ارم اطلاعات کلیدی در مورد تجارت شما را مشخص می کند

یک لوگوی خوب علاوه بر مرزبندی کسب و کار شما ، اطلاعات مهمی را در مورد شرکت شما در اختیار مشتری قرار می دهد: می تواند صنعت موردنظر شما ، خدماتی که ارائه می دهید . جمعیت شناختی مورد نظر و ارزش نام تجاری شما را در ارتباط قرار دهد. به عنوان مثال ، شرکت اسپورت پوش ممکن است از تصاویر کالا در لوگوی خود استفاده کند تا نشان دهد که در صنعت فروش و تولید کالا فعالیت می کند. یا ممکن است از رنگ خاصی برای برقراری ارتباط استفاده کنند . که متعهد به سبز بودن هستند. یا ممکن است از یک فونت شیک برای لوکس بودن آنها استفاده کنند. ببینید چگونه Wild Hearts از تصویری از یک کتاب با قلب در آن استفاده می کند . تا نشان دهد که تجارت آنها در رمان های عاشقانه تخصص دارد.
یک لوگو باعث به رسمیت شناخته شدن نام تجاری می شود

یک ارم باعث به رسمیت شناخته شدن نام تجاری می شود

ارم ها (لوگو ها) همچنین دارای تأثیر بصری هستند که به مشتریان شما یادآوری می کند که خب … شما وجود دارید! به عبارت دیگر ، لوگوها می توانند ارتباطات بصری قوی با یک تجارت ایجاد کنند. این ارتباط به مشتریان کمک می کند تا برند شما را در ذهن داشته باشند. در مورد مارک هایی مانند نایک یا اسپورت پوش یا تام فورد فکر کنید ، لوگوهای آنها آنقدر همه جا رایج است که می توان فوراً با یا بدون نام پیوست آنها را تشخیص داد. جای تعجب نیست که لوگوها بخش مهمی از هویت برند هستند.

نایک
نایک

عناصر یک لوگو چیست؟

حالا که می دانیم لوگو چه کار می کند ، بیایید نگاه کنیم که آنها از چه چیزی ساخته شده اند. گرد و غبار ، چیپس شکلات ، بازی های رومیزی بازیافتی؟ نزدیک اما نه کاملاً! در حالی که هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد ، ما می توانیم برخی از عناصر معمول طراحی لوگو را تجزیه کنیم. این عناصر با هم کار می کنند و 7 نوع لوگو را تشکیل می دهند.

اطلاعات بیشتر:  در ورزش فوتبال یه چه نکاتی دقت کنیم تا اسیب نبینیم؟

تایپوگرافی: هنگام شکل گیری ، یک لوگو معمولاً حاوی نوعی عنصر تایپوگرافی است. این می تواند از یک حرف به سبک مونوگرام ، تا اختصار یا عنوان کامل کسب و کار متغیر باشد.

تصویرسازی: گاهی تایپوگرافی با نمادها یا نمادها همراه است. اینها می توانند نماینده یا متشکل از عناصر هندسی انتزاعی باشند. در موارد خاص ، لوگوها همچنین شامل عناصر تزئینی مانند خط خطی یا علائم نگارشی – مانند ستاره های کوچک یا خطوط نقطه دار – هستند که لزوماً یک تصویر خاص و مستقل ایجاد نمی کنند. لوگوی Ever South Brewing شامل تایپوگرافی همراه با نماد هندسی و مصور غروب خورشید با ساقه دانه ای است که به سمت بالا رشد می کند.

رنگ: فراتر از رنگ ، رنگ می آید. لوگوها می توانند سیاه و سفید ، تک رنگ یا چند رنگ باشند. لوگوهای چند رنگ اغلب دارای پالت هایی هستند که مشابه هستند . به معنی رنگهای مشابه هستند یا مکمل ، به معنی رنگهای دور یا متضاد. مثال Synergy شامل یک رنگ کامل ، پالت رنگ مکمل است.

متن نوشته در برخی موارد ، لوگو نیز با توجه به زمینه استفاده از آن تعریف می شود.با این اوصاف ، مهم است که در مورد زمان و مکان استفاده از لوگوها فکر کنیم. معمولاً ما آرم ها را بصورت آنلاین ، روی کارت ویزیت ، در ویترین فروشگاه ها ، تبلیغات و چاپ می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید